کد خبر: ۶۶۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۴ 08 October 2018

تابناک / فرماندار تالش با اشاره به روند بازسازی مناطق سیل‌زده تالش گفت: با کاهش بارش باران و آرام شدن فضای جوی و تلاطم موجود در رودخانه‌ها بازسازی اساسی آغاز می‌شود.

سید عیسی مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در تالش با اشاره به آمادگی ستاد مدیرت بحران تالش از ابتدای بارندگی در روزهای اخیر اظهار کرد: شهرستان در حال جبران خسارات ناشی از سیل هفته گذشته بود که سیل دوم این اجازه را از دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان سلب کرد.

وی با بیان اینکه برخلاف انتظارات در خصوص توقف باران در ظهر شنبه، بارش باران تا امروز (یکشنبه) ادامه داشت گفت: شرایط جغرافیایی تالش سبب شده است تا بارش با شدت و یا ضعف در مناطق مختلف شهرستان ببارد.

فرماندار شهرستان تالش اقدامات انجام‌شده در خرجگیل اسالم را تأثیرگذار برشمرد و افزود: با اقدامات به‌موقع منازلی را که درخطر سیلاب قرار داشتند، در حداقل‌ترین زمان ممکن تخلیه شدند.

وی با اشاره به قطع موردی گاز در شهرستان گفت: گاز 40 خانوار در خانقاه اسالم قطع شده بود که با تلاش نیروهای شرکت گاز در حال حاضر فقط 16 خانوار قطعی گاز دارند، در حوزه برق هم فقط 17 خانوار بی‌برق مانده که با فروکش شدن آب مشکل این 17 خانوار نیز مرتفع شود.

مهدوی از تلاش‌های نیروهای هلال‌احمر، انتظامی و نظامی، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، راه، برق، گاز، آب و سایر ادارات و نهادها در تلاش بی‌وقفه برای خدمات‌رسانی تقدیر کرد و گفت: بحران با آمادگی لازم بخشداران و شهرداری‌ها به‌خوبی مدیریت شد.

فرماندار شهرستان تالش با بیان اینکه بازسازی مناطق خسارت‌دیده به‌زودی آغاز می‌شود بیان کرد: تا زمانی که جریان رودخانه‌ها فروکش نکند، عملاً بازسازی معابر و جاده‌ها در نقاط آسیب‌دیده میسر نخواهد شد و با کاهش بارش باران و آرام شدن فضای جوی و تلاطم موجود در رودخانه‌ها بازسازی اساسی انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار