معاون اشتغال و خوکفایی کمیته امداد البرز گفت: برای اشتغالزایی هزار و 477 نفر از مددجویان این نهاد 14 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۶۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 06 October 2018

شاهین رضایی اظهار کرد: تا کنون هزار و 477 نفر از مددجویان کمیته امداد استان با بهره گیری از وام‌های خود اشتغالی از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده‌اند.

وی ادامه داد: برای خروج این افراد از چرخه حمایتی بیش از 14 میلیارد تومان تسهیلات بانکی از طریق برخی بانک‌های عامل البرز و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

وی افزود:برای پرداخت این تسهیلات، مددجویان مستعد فاقد مهارت براساس علاقه و سنجش بازار کار با هماهنگی کمیته امداد برای گذراندن دوره‌های آموزشی به مراکز معتبر و مورد تأیید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و با قابلیت اعطای مدرک رسمی معرفی می‌شوند.

رضایی افزود: همه‌ساله بخشی از مددجویان تحت حمایت شامل زنان سرپرست خانوار و فرزندان مددجویان البرزی از طریق اشتغال‌زایی توانمند شده و از جمع خانوارهای کمیته امداد خارج می‌شوند.

وی گفت: تسهیلات اشتغال این نهاد تا سقف20 میلیون تومان است که به‌ طورمعمول در زمینه‌های خدماتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت مراجعه‌کننده به دفاتر امداد پرداخت می‌شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار