امام جمعه شهرستان فردیس گفت: اقتدار و جلب اعتماد مردم 2 ویژگی مهم برای نیروی انتظامی است که می تواند پلیس را پیش ببرد.
کد خبر: ۶۶۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 06 October 2018

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه فردیس افزود: این اقتدار و اعتماد باید در جامعه بیش از پیش در سایه ایمان، اعتقاد و معنویت مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: وجود فرماندهی کل قوا و مقام معظم رهبری در راس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افتخاری بزرگ برای این نیروها است.
ایمانی افزود: اتکاء به خداوند ، کسب معنویت و حمایت مردم از ویژگی های مهم نیروهای مسلح در ایران اسلامی است.
خطیب جمعه فردیس اظهار داشت: نیروی انتظامی باید مردم هر روز ارتباط خود را با مردم بیشتر کند و سختکوشی، مجاهدت و آمادگی برای فداکاری از مولفه های است که موجب می شود مردم به این نیرو اعتماد کنند.
وی ارتقای امنیت اجتماعی را از وظایف مهم پلیس برشمرد و گفت:به برکت مجاهدت های نیروی انتظامی وشهدای این نیزو امروز از امنیت خوبی برخوردار هستیم.
وی اعتماد به نفس را یکی از ویژگی های اقتدار نیروی انتظامی دانست و افزود: در هر مجموعه و سازمانی ممکن است کم و کاستی هایی وجود داشته باشد و نباید بخاطر آن ضعف ها و کاستی ها این خدمت و رشادت ها نادیده
گرفته شود.
ایمانی در بخش دیگری از سخنانش افزود: فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان موضع محکمی در مقابل غرب و آمریکا بود.
وی در بخش دیگر خطبه های نماز گفت: صدور رای دادگاه لاهه به نفع ایران و به ضرر آمریکایی ها از خبرهای خوب چند روز اخیر بود.
ایمانی افزود: از سوی دیگر جبهه مقاومت در کشور عراق توانست زمام امور را بدست بگیرد که جای خوشحالی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار