مصلحی:
جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به ضرورت خنثی کردن توطئه دشمنان نظام اسلامی ایران، گفت: بسیج در خنثی کردن توطئه دشمنان نقش اصلی ایفا می‌کند.
کد خبر: ۶۶۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 06 October 2018

حجت‌الاسلام و‌المسلمین «حیدر مصلحی» در رزمایش بزرگ عاشوراییان استان یزد با بیان این‌که خوشیختانه نهال انقلاب اسلامی تنومند شده است، اظهار کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی از ابتدا تاکنون به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی و دینی بودند که با تبعیت از ولایت فقیه همیشه ناکام ماندند.

وی با اشاره به ضرورت برطرف کردن نقاط ضعف در مدیریت کشور، افزود: استکبار علل تمام ناتوانی‌هایش در طول 40 سال گذشته را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد و سعی می‌کند تمام نقاط ضعف خود را برطرف کرده و درمقابل ایران قرار گیرد.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تأکید بر این ‌ که دشمن‌شناسی از جایگاه و اهمیت بسیار بالایی در نظام جمهوری اسلامی ایران برخوردار است، گفت: امروز برنامه و سیاست اصلی دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی ایران جنگ روانی برای ناامید کردن مردم از دستاوردهای انقلاب است.

مصلحی در ادامه با بیان این‌که بسیج در مقابله و خنثی کردن توطئه دشمنان نقش اصلی ایفا می‌کند، تصریح کرد: اصلی‌ترین نقش در خنثی شدن توطئه دشمنان به عهده بسیج گذاشته شده است.

وی بیان کرد: دشمن الآن در جنگ روانی به‌صورت بسیار گسترده در حال فعالیت است و جهت‌گیری‌های غلط زیادی به مردم می‌دهد اما هوشیاری‌های مردم توطئه‌های آنها را خنثی کرده است.

وزیر اطلاعات دولت دهم با ابراز این ‌ که در طول این 40 سال شهید دادن، هزینه دادن و حضور در عرصه‌های مختلف انقلاب کار و اولویت مردم ایران بوده گفت: در آینده‌ای نزدیک ما اربعین امام حسین(ع) را در پیش داریم و از الآن آمریکایی‌ها حرکت‌های گسترده‌ای که انجام می‌دهند به‌دلیل حرکاتی همچون اربعین است.

وی با تأکید بر این ‌ که آمریکا در حال زوال و نابودی است افزود: محور این فروپاشی و زوال آمریکا، انقلاب اسلامی ایران است و در اینترنت هم در حال حاضر بیش از 14 میلیون مقاله در ارتباط با فروپاشی آمریکا در دسترس است که از ابعاد مختلف ثابت می‌کنند آمریکا در حال فروپاشی است.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان این ‌ که این مقالات توسط هیئت‌های علمی دانشگاه‌های آمریکا نوشته شده گفت: در این مقالات بالای 60 درصد از دلیل فروپاشی آمریکا، ایران عنوان شده و امروز هم ترامپ که همه او را دیوانه می‌خوانند، ایران را یکی از این محورها می‌داند.

مصلحی اظهار کرد: سال گذشته آمریکایی‌ها 500 دانشجو به راهپیمایی اربعین فرستادند و به هر کدام از آنها چند ورق سؤال دادند که از زائران اربعین سؤال کنند که چه هدفی را از این حرکت دنبال می‌کنند و چرا به این پیاده‌روی آمده‌اند و جمع‌بندی صورت‌گرفته از این نظرسنجی این است که حرکت اربعین بزرگترین خطر برای فروپاشی آمریکا است.

وی در پایان با بیان این‌که دشمن برای تحقق اهدافش به‌صورت گسترده بر طرح نفوذ سرمایه‌گذاری می‌کند، گفت: آنها در این برنامه خود به‌دنبال آن هستند که مردم، اقتصاددانان، مسئولان و اقشار مختلف جامعه در تصمیم‌گیری‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایشان دچار اشتباه محاسباتی شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار