تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر روابط عمومی شهرداری شهرکرد گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی 97 بیش از یک هزار و 500 بسته لوازم‌التحریر در مدارس کمتر برخوردار مرکز چهارمحال و بختیاری توزیع شد.
کد خبر: ۶۶۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 01 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، احمد مولوی با اشاره به توزیع بیش از یک هزار و 500 بسته لوازم‌التحریر در مدارس شهرکرد گفت: این اقلام فرهنگی شامل لیوان، جامدادی، مداد، پاکن، تراش و دفتر نوشتاری و نقاشی است که توسط شهرداری شهرکرد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان در بین دانش‌آموزان مدارس مختلف توزیع شد.
مدیر روابط عمومی شهرداری شهرکرد هزینه خرید و آماده‌سازی این اقلام را بیش از 250 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این اقدام فرهنگی و خیرخواهانه همزمان با آغاز سال تحصیلی و در راستای توجه ویژه به دانش‌آموزان کم بضاعت انجام شد تا شاهد مهری با نشاط در مدارس باشیم.
وی ادامه داد: این شهرداری به‌عنوان یک نهاد مدنی و اجتماعی، انجام امور فرهنگی را از مهم‌ترین وظایف خود دانسته و هر ساله با اهدای نمادین بسته‌های فرهنگی در بین مدارس و همچنین آماده‌سازی فضای شهر از قبیل نصب بنرهای تبریک، خط‌کشی معابر، گل‌کاری میادین سطح شهر، آسفالت و شستشوی ورودی درب مدارس، اصلاح گره‌های ترافیکی و .. متولیان این امر را در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن  مراسم آغازین سال تحصیلی، یاری می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار