مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور در غرفه خانه مطبوعات استان البرز و مديريت شهري كرج در نمايشگاه هفته دفاع مقدس اظهار كرد: هنر همواره به عنوان یکی از ابزارهای حفظ دستاوردهای دفاع مقدس مطرح بوده و طی سال های پس از جنگ نیز هنر و هنرمند تلاش‌هایی را در جهت حفظ، انتقال و ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس انجام دادند.
کد خبر: ۶۶۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 30 September 2018
ناصر مقدم گفت:راه اندازی نمایشگاه ها، اجلاسیه و باغ موزه های دفاع مقدس در حقیقت تلاشی برای انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید است.
وی با اشاره به اینکه دوره دفاع مقدس موجب دگرگونی های عظیم مادی و معنوی در کشور شد، تصریح کرد: در آن زمان دشمنان با آغاز جنگ سخت علیه کشور درصدد اشغال و تجاوز به خاک ایران بودند که با شجاعت و ایثار رزمندگان اسلام بعد از هشت سال شکت را پذیرا شدند.
وی گفت:امروز نیز دشمن با جنگ نرم تهاجم فرهنگی قصد از بین بردن اعتقادات مردم ما را دارند که خدا را شاکریم که با درایت و هوشمندی رهبری معظم انقلاب اسلامی بازهم نتوانستند کاری از پیش ببرند و تمام برنامه‌های آنان خنثی شد.
این مسئول بیان کرد:باید از این ظرفیت جهت هویت سازی بهره ببریم ؛هویت سازی که در مشکلات مختلف بویژه برای مقابله با تهاجم فرهنگی، کشور را یاری می کند.
مقدم یادآور شد:باید تا نسل دفاع مقدس حضور دارند، در جهت ثبت و تدوین این برهه تاریخی از کشور کوشید تا بعدها دشمن از نبود چنین اسنادی در جهت تضعیف ارزشهای انقلاب و نظام سواستفاده نکند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار