شرکت گاز از پشت دیوار خانه ها خبر ندارد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ماموران شرکت گاز از پشت دیوار خانه های مشترکین خبر ندارند در خصوص قطعی گاز خانواده‌ای در سرخون شهرستان اردل، گفت: طی چند روز گذشته در شبکه‌های مجازی فیلمی مبنی بر قطعی گاز خانواده‌ای بی‌بضاعت منتشر شد و این فیلم بیانگر آن بود که گاز خانه‌ای ناجوانمردانه قطع شده بود.
کد خبر: ۶۶۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 30 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سیامک حیدری در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: متاسفانه طی چند روز گذشته در شبکه‌های مجازی فیلمی مبنی بر قطعی گاز خانواده‌ای بی‌بضاعت منتشر شد و این فیلم بیانگر آن بود که گاز خانه‌ای ناجوانمردانه قطع شده بود در حالی که قضیه به این شکل نبوده است و همینطور شرکت گاز از پشت دیوار خانه های مشترکین خبر ندارد و یکی از رسالت های مهم این مجموعه وصول مطالبات است که حق مردم است.
وی افزود: این مشترک از سوم بهمن‌ماه سال گذشته تا 24 شهریورماه امسال قبض گاز خود را پرداخت نکرده بود که از سوی رئیس شهرستان تذکراتی مبنی بر پرداخت قبض به آن خانواده داده شده بود و متاسفانه پرداخت قبض انجام نشده و پیمانکار در 24 شهریورماه جریان گاز را قطع می‌کند.
حیدری ادامه می‌دهد: آیا چهار دوره پرداخت نکردن قبض، برای قطع شدن جریاز گاز کافی نیست.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در 26 شهریورماه بر اساس اسناد و مدارک در اداره گاز سرخون، جریان گاز مجددا برقرار و بدهی توسط فردی که به عنوان خیر بوده پرداخت می‌شود ولی خلاف این موضوع در فضای مجازی ترویج می‌دهد .
وی بیان کرد: در چنین شرایطی که لازم است آرامش در جامعه حاکم شود انتشار این فیلم چه معنایی دارد، مگر در جامعه افراد بی‌بضاعت و کسانی که از تمکن مالی برخوردار نبوده، کم هستند .
مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه با اشاره به اینکه خدمات شرکت گاز در سطح استانی و ملی بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: بر اساس رسالت شرکت گاز، فرآیند وصول مطالبات، توسعه گازرسانی و خدمات؛ بحثی قانونی است که این شرکت وظیفه دارند رسالت خود را به درستی انجام دهند .
وی گفت: شرکت گاز در خاص‌ترین شرایط خدمات را به افراد ارائه می‌کند که به این منظور صندوق کمک به دارالایتام و امور خیریه را حدود 10 سال است که راه‌اندازی کرده و در این صندوق مبالغی را به عنوان کمک به افرادی که به شرکت گاز مراجعه می‌کنند و توانایی پرداخت قبوض خود را ندارند، در نظر گرفته است، آیا بحث خدمات به مردم و قشر آسیب‌پذیر جامعه نیاز به تبلیغات و جنجال دارد؟ آیا باید خدمات به صورت زننده در جامعه تبلیغ ‌شود؟
مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: هیچ‌گونه خبطی در این زمینه انجام نشده و کار شرکت گاز کاملا قانونی و بر اساس فرایند وصول مطالبات انجام شده است، چرا عده‌ای در شرایط حساس فعلی جامعه را دچار التهاب می‌کنند و به اشتباه شرکت گاز را مقصر می‌دانند و بیان می‌کنند کار این شرکت غیر قانونی بوده است .
حیدری گفت: با توجه به خدمات این شرکت، قضاوت با خود مردم و رسانه‌ها است که باید دفاع کنند و این کار براساس فرآیندی استاندارد و قانونی انجام شده است، حال باید پرسید خطای کار کجاست .
وی با اشاره به اینکه 20 خدمت شرکت گاز به دفاتر پیشخوان دولت سپرده شده است، تصریح کرد: به منظور چابک ‎ سازی، کمک به مردم و کاهش هزینه‌ها خدمات به دفاتر پیشخوان دولت سپرده شده است، همچنین صدور آنی قبوض گاز در شهرهای فارسان، بروجن، سامان و شهرکرد پیاده‌سازی شده است .
حیدری با اشاره به اینکه به جای قانون‌گریزی باید قانون‌گرایی مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: همت و تلاش همگانی بوده که بعد از انقلاب اسلامی39 شهرستان و 469 روستای استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند و چهلمین شهر استان نیز در استانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از نعمت گاز برخوردار خواهد شد، همچنین 90 درصد خدمات و زیرساخت‌ ‎ های استان بعد از انقلاب انجام شده است .
وی خاطرنشان کرد: هیچ تفاوتی میان شهرها و روستاهای استان از لحاظ گازرسانی وجود ندارد و باید عدالت در تمامی نقاط رعایت شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار