مدیر حج و زیارت استان البرز گفت: به منظور ثبت نام و شرکت مشتاقان پیاده‌روی زیارت آقا اباعبدالله الحسین (ع)در ایام اربعین حسینی، متقاضیان سفر می‌توانند به سامانه سماح مراجعه کنند.
کد خبر: ۶۶۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 30 September 2018

 عباس دمیرچی اظهار کرد: مدیریت حج و زیارت استان البرز به عنوان ریاست کمیته اعزام  ستاد اربعین حسینی استان، وظیفه ثبت نام و اخذ ویزا برای مشتاقان را به عهده دارد.

وی افزود: به همین منظور سامانه سماح در اختیار متقاضیان نام نویسی سفر به عتبات در ایام اربعین حسینی قرار گرفته و مشتاقان سفر اربعین حسینی می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند.

دمیرچی خاطرنشان کرد: سامانه سماح از عصر روز چهارشنبه هفته گذشته به آدرس samah.haj.ir برای همه متقاضیان گرامی فعال شده است.

مدیر حج و زیارت استان البرز در خصوص هزینه اخذ ویزا برای شرکت در مراسم اربعین گفت: کلیه هزینه‌های واریزی در درگاه اینترنتی بوده و از پرداخت وجه نقد به افراد و یا دفاتر خودداری گردد؛ طبق اعلام ستاد اربعین حسینی کشور هزینه اخذ ویزا(با دلار ثانویه) بیمه و هلال احمر مجموعاً مبلغ377 هزار و 700 تومان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان ضمن تأکید بر مراجعه زائران به دفاتر مجاز زیارتی خاطرنشان کرد: نشانی دفاتر مجاز زیارتی استان در پایگاه اطلاع‌رسانی حج و زیارت البرز به آدرس alborz.haj.ir موجود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار