نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بیمه ها در پرداخت مطالبات بیمارستان ها مشکل دارند، دلیل نمی شود که فشارش بر مردم وارد شود.
کد خبر: ۶۶۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 29 September 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:مسعود رضایی در مورد نپذیرفتن دفترچه بیمه از سوی بیمارستان‌ها و اعتصاب 2 ماهه آنان در این خصوص به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان از سوی بیمه اظهار داشت: این مسئله ظلم مضاعف در حق اقشار ضعیف جامعه است و مشکلات بیمه‌ها دلیل نمی‌شود که فشارش بر مردم وارد شود.

وی افزود: درست است که امروز بیمه‌ها دچار مشکل شده‌اند، اما دلیل نمی‌شود که جواب سر بالا به مردم دهیم چراکه با کم‌ترین امکانات نیز مُلزم به پاسخگویی به آنان هستیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: امروز که کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته و دشمن می‌خواهد با جنگ اقتصادی ما را از پا در بیاورد، اگر بخواهیم ما نیز همراه مردم نباشیم یک ظلم مضاعف به آنان است.
رضایی خاطرنشان کرد: نپذیرفتن دفترچه بیمارانی که حق بیمه نیز به‌موقع و ماه به ماه از آنان کسر شده، از لحاظ حقوقی نیز غیرقانونی است و می‌تواند پیگرد حقوقی داشته باشد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: مشکل بیمه و بیمارستان‌های شیراز را پیگیری کردم و جلسه‌ای با مدیرکل بیمه سلامت فارس خواهیم داشت تا مشکل را بررسی کنیم.
وی در خصوص انتصاب مشکوک «صابر فرخی لاریجانی» در سمت مدیرکل بیمه سلامت فارس با وجود انفصال از خدمت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اگر چنین چیزی باشد، این انتصاب مشکل قانونی دارد و بدون قرارداد محال است چنین انتصابی صورت بگیرد.
رضایی تأکید کرد: اگر انتصاب فرخی به شکلی که مطرح شد واقعیت داشته باشد، حتماً آن را پیگیری کرده و واقعیت را خواهم گفت.
انتهای پیام/

برچسب ها: مردم ، بیمه ، مشکلات
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
آقا مردم رو ذلیل کردن با این کارهاشون، یه تعداد مدیر نالایق و بی تدبیر دارن حوزه درمان رو میچرخونن و تاوانش رو مردم پس میدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار