کد خبر: ۶۶۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 29 September 2018

مادر شهید مدافع حرم عباس آسمیه در توصیف برخی ویژگی های معنوی این شهید بزرگوار گفت: فرزندم به عشق شهادت در مسیر سیدالشهدا(ع) و عاشورای حسینی راهی سوریه شد.

اشرف فریدونی در فردیس استان البرز بیان داشت: خداوند به عباس خیلی آبرو داد، متمایز از دیگر شهداء نیست، ولی درصف شهدای نمونه و شاخص قرار دارد.
وی ادامه داد: عباس در سال 1368 بدنیا آمد، موقع رفتن سوریه به ما نگفت کجا می رود ، فقط گریه برسیدالشهدا (ع ) توصیه می کرد.
مادر این شهید مدافع حرم ادامه داد: فرزندم به من گفت اگر روزی جنگ شد و من نیامدم هیچ وقت برای من گریه نکن، هر وقت خواستی گریه کنی به یاد حضرت قاسم(ع) و امام حسین(ع) گریه کنید.
وی افزود: من در جواب عباس گفتم هر فرزندی برای پدر و مادرش قاسم است ، گفت مادر، شما مقام را در نظر بگیر و من را با حضرت قاسم (ع ) مقایسه نکن.
مادرشهید آسیمه بیان داشت: عباس اهل ولایی و ولایت بود از سن 13 سالگی متحول شد و به لحاظ اخلاقی ، ایدئولوژی و نگاه به مذهب و دین تغییر کرد.
وی افزود: کشتار کودکان سوری ، عراقی و یمنی به دست تکفیری ها و آل سعود، عباس را آزار می داد و در قبال مردم بی گناه و مسلمان منطقه احساس مسئولیت می کرد.
این مادر شهید گفت: عباس تک تیرانداز بود، با عشق به سوریه رفت هرچند به خاطر رعایت حال پدر و مادر بدون اجازه راهی مبارزه با تکفیری ها شد.
شهید آسمیه از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 21 دی ماه سال 94 در دفاع از حریم اهل بیت (ع ) در سوریه به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار