نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: ملت قهرمان ایران با صبر و ایستادگی خود در تمام عرصه ها، دشمنان اسلام را ناامید کرده است.
کد خبر: ۶۵۷۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 22 September 2018

 آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: مردم انقلابی ایران با ایستادگی بر آرمان های انقلابی خود روح ناامیدی و یاس را بر دشمنان نظام دمیده اند .
وی با اشاره به پیروزی های 8 سال دفاع مقدس ادامه داد: اکنون که دشمنان جنگ اقتصادی و رسانه ای را علیه ما آغاز کرده اند باید در اینجا هم فرماندهان اقتصادی با شعار ما می توانیم وارد کارزار مبارزه شوند.
آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد که لازم است در مسیری که مقام معظم رهبری برای خروج از مشکلات اقتصادی مطرح فرموده اند، حرکت کرده و دولت محترم هم باید به مواردی که تذکر داده می شود دقت کند.
امام‌ جمعه کرج رونق اقتصادی کشور را مستلزم استفاده از نیروهای با تجربه ، کاردان و مشتری مدار در بخش صنعت و تولید کشوردانست و افزود: در زمینه تولید و صنعت با بهره مندی از کارشناسان متعهد و تکیه بر دانش آنها و همچنین استفاده از ظرفیت های موجود کشور می توان به شکوفایی بیشتر دست یافت.
آیت الله حسینی همدانی بیان داشت: از چند ماه گذشته عده ای در فضای مجازی و غیر مجازی با اقدامات مختلف و بی حرمتی به ساحت مقدسات دینی فشارهای روحی و روانی زیادی را بر شیعیان وارد می کنند تا ما نتوانیم با برگزاری مراسم عظیم ویژه ماه محرم پیام های قیام عاشورا را منتقل کنیم.
امام جمعه کرج با بیان اینکه امسال مراسم سوگواری ماه محرم بسیار گسترده تر و عظیم تر از گذشته در اقصی نقاط کشور برگزار شده است، گفت: در استان البرز اجتماع ها و همگرایی ها در زمینه سوگواری ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع ) ستودنی است لیکن باید بیشتر ساماندهی شود.
وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت رشادت های شهدا، ایثارگران و رزمندگان در آن دوران پرافتخار، اظهار داشت: تجارب 8 سال دفاع مقدس زمینه ساز تحولات فنی، مهندسی و نظامی در کشور شده است.
آیت الله حسینی همدانی افزود: از سوی دیگر دفاع مقدس در جوانان شوق بیشتری ایجاد کرد و بدون اینکه وجبی از خاک کشور به دشمنان سپرده شود زمینه را برای شکوفایی کشور فراهم کرد.
امام جمعه کرج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنگره شهدا در استان البرز گفت: با توجه به اینکه کنگره های تخصصی و فنی در این خصوص در حال انجام است و یک منطقه عملیاتی هم ساماندهی شده باید با شرکت گسترده در این مراسم و اجلاسیه اصلی آن یاد شهدای والامقام دفاع مقدس را گرامی بداریم .
وی با اشاره به لوایح 4 گانه درخصوص مشارکت ایران در یکسری موارد بین المللی که در مجلس شورای اسلامی هم در حال بررسی است، گفت: این لوایح مشتمل بر لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی، لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم، لایحه الحاق کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی و همچنین لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم است .
آیت الله حسینی همدانی افزود: در برخی لوایح بایستی به جوانب آن دقت داشت تا مشکلی متوجه کشور واهداف منطقه ای نظام اسلامی نشود.
وی با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه های کشورگفت: امید است سال تحصیلی پرتحرک و شادابی را در زمینه تعلیم و تربیت داشته باشیم و مسئولان آموزش و پرورش و دانشگاه ها هم اهتمام ویژه ای برای تربیت نیروهای مومن، متعهد و متخصص داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز از خانواده ها خواست خرید نوشت افزار ایرانی را سرلوحه کاری خود در سال تحصیلی جدید قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار