مسئول بسیج دانش آموزی سپاه همدان گفت: با طرح «هدیه یک شهید به یک دانش آموز» سال گذشته به یکهزار و ۸۰۰ دانش آموز نیازمند کمک رسانی شد.
کد خبر: ۶۵۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ 16 September 2018
سرهنگ پاسدار محمدتقی امیدی ساکت گفت: امسال نیز همچون سال گذشته بازاریان همدان نوشت افزار، لباس و تغذیه مورد نیاز هزاران تن از دانش آموزان مستمند و بی بضاعت استان را تامین کردند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ امیدی ساکت اظهار داشت: بسیج دانش آموزی با همکاری بسیج اصناف در راستای رزمایش اقتدار عاشورائیان محمد رسول الله (ص) ۲ طرح «یک کاسب یک دانش آموز» را اجرایی کردند.

وی اضافه کرد: این طرح که با هدف جمع آوری کمک‌های بازاریان و رساندن آن‌ها به دست دانش آموزان بی بضاعت اجرایی شد، به منظور ناشناخته ماندن خیران «هدیه یک شهید به یک دانش آموز» نام گرفت.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه همدان بیان کرد: حدود یک هزار و ۲۵۰ دانش آموز نیازمند توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات شناسایی شدند و اسامی آن‌ها در اختیار این سازمان قرار گرفته است.

سرهنگ امیدی ساکت ادامه داد: دانش آموزان بر اساس وضعیت زندگی و درآمد خانواده‌ها سطح بندی شده و اقلام بر این مبنا در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح تا ۱۵ مهر ادامه می‌یابد، گفت: کمک به دانش آموزان به صورت مخفیانه و پنهانی صورت می‌گیرد تا شان و منزلت آن‌ها و خانواده هایشان در محله و مدرسه حفظ شود.

سرهنگ امیدی ساکت عنوان کرد: دشمن در جنگ اقتصادی اخیر درصدد بدنام کردن اصناف به کم فروشی و گران فروشی است، اما با مشارکت اصناف در برگزاری این رزمایش و کمک به دانش آموزان مستمند، این قشر همانند دوران دفاع مقدس نوع دوستی خود را به نمایش گذاشتند.

۲۷۰ هزار دانش آموز از مهر امسال در مدارس همدان مشغول به تحصیل می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار