سرپرست پلیس راهور قم اعلام کرد
سرپرست پلیس راهور استان، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورا را در قم اعلام کرد.
کد خبر: ۶۵۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 15 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، علی حسن قیصری اظهار کرد: به دلیل تسهیل در رفت و آمد در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) محدودیت‌های ترافیکی در برخی معابر شهر قم اعمال می‌شود.

وی گفت: از ساعت 24 روز سه شنبه 27 شهریور (روز تاسوعا) تا ساعت 24 روز پنج شنبه 29شهریور (عاشورا) عبور و مرور و توقف هرگونه وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت به استثناء وسایل امدادی در معابر استان شامل میدان جهاد به طرف چهارراه بازار، معابر منتهی به خیابان 19 دی، خیابان 45متری عماریاسر قبل از 7متری باجک به طرف تقاطع عماریاسر- آذر، خیابان آذر از تقاطع شهید روحانی به طرف 45متری عمار یاسر – آذر، خیابان انقلاب از سه راهی سجادیه به طرف چهارراه عماریاسر – انقلاب، از میدان روح الله به طرف تقاطع شهدا و از دور برگردان شهید مصطفی خمینی به طرف پل حجتیه ممنوع است.

سرپرست پلیس راهور استان قم افزود: سایر معابر در صورت نیاز، محدودیت تردد به صورت مقطعی اعمال خواهد شد.

وی گفت: محل پارک خودروها نیز شامل پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ طبقاتی، پارکینگ زمزم، پارکینگ مصلی، پارکینگ اتوبوسرانی، پارکینگ مکانیزه، پارکسوار شمالی و پارکینگ تقاطع شهدا است.

قیصری در خاتمه از رانندگان خواست، از توقف و تردد در مناطق اشاره شده در طرح اجتناب کرده و با مأموران راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را به عمل آورند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار