رییس سازمان بسیج اصناف کشور از آغاز طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در استان یزد خبر داد .
کد خبر: ۶۵۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ 15 September 2018

«غلامرضا حسن‌پور» در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج اصناف که با عنوان «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در بازار یزد برگزار شد، اظهار کرد: پشتیبانی مالی اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل مهمترین هدف برگزاری طرح یک کاسب یک دانش‌آموز در استان یزد و کشور است.

وی افزود: اگر هر کاسب یک دانش‌آموز را تحت پوشش خود قرار دهد بسیاری از مشکلات خانواده‌ها و دانش‌آموزان محروم و مستضعف برطرف می‌شود .

رییس سازمان بسیج اصناف کشور،‌گفت:‌ در سال اول اجرای این طرح که سال گذشته بوده یک میلیارد و 200 میلیون تومان جمع‌آوری شده است.

حسن‌پور با بیان این‌که برای سال تحصیلی جدید در مرحله اول این طرح صد هزار دانش‌آموز را صد هزار کسبه به صورت مستقیم تحت پوشش خود قرار می‌دهند، تصریح کرد: این ارتباط مستقیم است و بدون واسطه انجام می‌گیرد که بتواند در طول سال مستمر باشد .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این طرح کیف، کفش، لوازم‌التحریر و پوشاک برای کودکان بی‌بضاعت و مستضعف خریداری و به اسم یک شهید به دانش‌آموز داده شود تا محبت شهید در دل دانش‌آموز نفوذ کند .

وی در پایان با تاکید بر این‌که اصناف و بازاریان در هر شرایطی که باشد هیچ گاه از کمک به محرومین و مستضعفان دست نخواهند کشید، گفت: این طرح از تاریخ 22 شهریور ماه آغاز و تا تاریخ 15 مهرماه ادامه دارد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار