معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت که 50 میلیارد ریال برای آماده سازی مدارس استان درقالب پروژه مهر هزینه شد.
کد خبر: ۶۵۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 12 September 2018

مراد مالمیر افزود: فرایند پروژه مهر 97 با هدف تمهید مقدمات لازم برای شروع باشکوه سال تحصیلی 98-97 و ایجاد زیر ساخت های لازم آموزشی و تربیتی در مداس البرز در حال اجراست.
وی اظهارداشت: تعمیر میز و نیمکت ها، بهسازی و زیباسازی کلاس های درس ، محوطه مدارس، سرویس های بهداشتی ، آبخوری ها و تجهیزات از مهم ترین فعالیت پروژه مهر است.
مالمیر بیان کرد: پروژه مهر97 یکی از مهمترین برنامه‌های سالانه اداره‌ کل آموزش و پرورش البرز را تشکیل می دهد که نقش مهمی در ایجاد عدالت آموزشی دارد.
وی با بیان اینکه کیفیت‌ بخشی، ارتقای عدالت آموزشی و تلاش برای تامین تجهیزات مورد نیاز مدارس، از مهمترین مزیت‌های اجرای این طرح است، یاد آور شد: باید به محور کیفیت‌بخشی آموزشی و ساماندهی نیروی انسانی در این طرح توجه ویژه ای کرد.
وی اجرای مطلوب و باشکوه پروژه مهر و ایجاد فضایی بانشاط در مدارس استان را یکی از اولویت های مهم از سوی متولیان امر و دست اندرکاران آموزش و پرورش در استان البرز دانست.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز پروژه مهر را نمادی از همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی در راستای سازماندهی و ساماندهی بهتر امور آموزشی در فرآیند تعلیم و تربیت کشور برشمرد.
مالمیر گفت: عملیات اجرایی پروژه مهر به منظور ایجاد هماهنگی ها و تصمیم سازی های درست و بهینه برای بازگشایی مدارس و ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان از نیمه خرداد ماه 97در البرز آغاز شده است تا بستر مناسب برای سال تحصیلی آینده در مدارس استان البرز فراهم آید.
وی افزود: پروژه مهر با 5 هدف شامل بهینه سازی عملکرد نیروی انسانی، ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های آموزشی، احصاء دقیق موانع و آسیب های موجود در حوزه های گوناگون، انجام برنامه های از قبل پیش بینی شده در فرآیند آموزشی و تربیتی و استفاده بهینه از فرصت ها در البرز اجرایی شده است.
استان البرز 460 هزار دانش آموز در 2 هزار و 700 کد مدرسه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار