رئیس شرکت گاز ایوان با بیان اینکه نهضت بزرگی در سال های اخیر برای گازرسانی به این شهرستان صورت گرفته ، گفت: هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری و روستایی ایوان به شبکه گاز متصل هستند.
کد خبر: ۶۵۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 12 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهنام شفیعی اظهار داشت: با اجرای 303 کیلومتر شبکه و واگذاری 9 هزار و 300 انشعاب 14 هزار و 600 خانوار در ایوان معادل 100 درصد جمعیت شهری و روستایی این شهرستان از گاز طبیعی برخوردار هستند.
وی افزود: 17 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از ابتدای امسال تاکنون برای اجرای 23 کیلومتر شبکه و نصب 280 انشعاب گاز در روستاهای باقیمانده بخش زرنه هزینه شده است.
رئیس شرکت گاز ایوان یادآور شد: امسال در ادامه روند گاز رسانی به مناطق روستایی، ساکنان روستاهای شورابه، ترن، باباگیر، ویله، چهل زرعی و صداقت با 800 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
شفیعی تاکید کرد: تاکنون عملیات گازرسانی به 50 روستا با جمعیت چهار هزار و 500 خانوار در شهرستان ایوان اجرا شده است.
وی با بیان اینکه تمام خانوارها اقدام به نصب کنتور کرده اند، اضافه کرد: برای فصل سرما نیز نیروهای این شرکت به صورت آماده باش جهت تامین گاز پایدار مشترکان آماده ارائه خدمات هستند و شهروندان می توانند در صورت قطعی گاز با شماره تماس 194 تماس گرفته تا ماموران این شرکت در کمترین زمان ممکن نسبت به مرتفع نمودن مشکل اقدام نمایند.
ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار