رئیس عقیدتی سیاسی سازمان اتکا با اشاره به حماسه های 8 سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام گفت: خانواده های معظم شهدا دین خود را به کشور و نظام اسلامی ادا کرده اند.
کد خبر: ۶۵۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 12 September 2018

حجت الاسلام علی اصغر مومنی در پنجمین یادواره شهدای سازمان اتکا که در تالار بهشت سکینه (س ) منطقه کمالشهر کرج برگزار شد، افزود: کربلا یک حادثه و یک شعار نیست؛ هر روز ما کربلا و عاشورا است.
وی اظهار داشت: کربلا جای مردان و زنان غیرتمندی بود که از دنیا دست شسته بودند و به تمام دلبستگی ها و وابستگی ها پشت کردند که موجب شد امروز نامشان بعد از قرن ها همچنان بدرخشد.
مومنی گفت: در صدر اسلام کسانی که کاری به حق یا باطل نداشتند و اگر حکومت به دست علی (ع) می افتاد دور علی (ع) جمع می شدند برای اینکه سهمی از بیت المال داشته باشند و اگر حکومت به دست فرزند معاویه می افتاد دور فرزند معاویه جمع شده و با علی (ع) می جنگیدند تا سهمشان از بیت المال محفوظ بماند و کاری به حق و باطل نداشتند.
وی اظهار داشت: درعصر حاضر شهدای انقلاب اسلامی و خانواده هایشان دین خود را ادا کرده اند زیرا در سخت ترین شرایط و در دشوارترین صحنه ها حضور پیدا کردند.
وی گفت: خانواده های معظم شهدا ، پا به پای انقلاب در مسیری که امام (ره) و اسلام ترسیم کردند، آمدند و هرگز یک لحظه انقلاب و امام و رهبر را تنها نگذاشتند. 
وی با بیان اینکه خانواده شهدا ادای دینشان را کرده اند و اکنون نوبت مسئولان است، گفت: در زمان جنگ در حالیکه دولت و بسیاری تمام داشته های خود را برای حفظ مملکت و مرزها به کار گرفته بودند، عده ای به دنبال زراندوزی و احتکار مایحتاج مردم بوده و کاری به جنگ نداشتند و در جبهه دشمن می جنگیدند و رویاروی مردم ایستاده بودند.
رئیس عقیدتی سیاسی سازمان اتکا بیان داشت: اکنون دشمن با تمام وجود و با جنگ اقتصادی به میدان آمده تا مردم را به زانو درآورد و عده ای زالو صفت به جان مردم افتاده اند، گویا تنها وظیفه شان این است که به دنبال دنیا طلبی و زراندوزی باشند و کاری به دستاوردهای انقلاب و جانفشانی های شهدا، ندارند.
وی ادامه داد: کربلا امروز میدان آزمودن ما و شما هم هست و یک حادثه نیست که در گوشه ای از تاریخ اتفاق افتاده و تمام شده باشد بلکه به گستره تاریخ ادامه دارد زیرا فرهنگ نام و یاد شهدای کربلا تا زمانیکه تاریخ و زندگی هست فرهنگ کربلا هم هست.
وی با تاکید بر اینکه کربلا میدان آزمودن تک تک ما است، گفت: انقلاب ما دنباله نهضت کربلا است و امام حسین (ع) تمام ناشدنی است و نام امام و اصحاب و یارانش و نام زینب (س ) و ابوالفضل العباس(ع ) و علی اکبر(ع ) در تاریخ زنده است .
وی افزود: عده ای بر این خیالند که انقلاب به بن بست می رسد در حالیکه راه حق مگر بن بست دارد.
سازمان اتکا 138 شهید تقدیم انقلاب و کشور کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار