مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس البرز اعلام کرد که مجمع خیرین مدرسه ساز این استان رتبه برتر کشور به خاطر انجام تعهدات را کسب کرد.
کد خبر: ۶۵۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 12 September 2018

محمد دلاوریان افزود: خیرین نیک اندیش البرز در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور که اردیبهشت ماه امسال برگزار شد، 751 میلیارد ریال متعهد شدند که تا کنون 97 درصد آن تحقق یافته است.
وی گفت: طبق ارزیابی عملکردی که به تازگی در سطح کشور انجام شد، خیرین البرزی توانستند در صدر برترین ها قرار گیرند.
دلاوریان از خیرین مدرسه ساز به عنوان بازوانی توانمند در جامعه یاد کرد و خاطرنشان شد: خیرین گرانقدر مدرسه ساز در تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز استان نقشی مهم دارند به گونه ای که 35 درصد مدارس کشور توسط آنان ساخته می شود.
وی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز با اهدافی آسمانی در عرصه آماده کردن کلاس های درس برای دانش آموزان گام بر می دارند، تصریح کرد: البرز درجشنواره های هفدهم ، هجدهم و نوزدهم نیز رتبه نخست تحقق تعهدات را در کشور به خود اختصاص داده است.
دلاوریان میانگین تحقق تعهدات خیرین مدرسه ساز در سه جشنواره یاد شده را 3.7 و 9 درصد در مجموع به مبلغ بیش از 581 میلیارد ریال عنوان کرد.
وی اضافه کرد: به رغم فعالیت های انجام شده ، البرز 8 هزار کلاس درس کم دارد که ساخت و تامین آن نیازمند همت خیرین نیک اندیش است.
وی ادامه داد: سالانه 12 هزار نفر به جمعیت البرز افزوده می شود در حالی که فضای آموزشی لازم برای آن وجود ندارد.
وی گفت: رفع تنگناهای آموزشی در استان البرز نیاز به نگاه ویژه مسئولان کشوری و استانی دارد.
البرز 460 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار