رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و ارزی کشور در کنار توجه به توسعه زیر ساخت های تولیدی، اعطای ویزای رایگان به گردشگران خارجی پیشنهاد می شود.
کد خبر: ۶۵۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ 10 September 2018

 رحیم بنامولایی در نشست با شماری از فعالان اقتصادی و نساجی استان البرز افزود: اتخاذ «دروازه های باز» یکی از مهم ترین راه ها برای رون رفت از تنگناهای اقتصادی است.
وی گفت: براین اساس دولت دست سفارتخانه های کشورمان در سطح دنیا برای صدور ویزای رایگان سفر به ایران باز بگذارد.
* بخش خصوصی آماده ارائه راهکارهای درمانگر چالش های اقتصادی 
رئیس پارلمان بخش خصوصی البرز با ذکر این موضوع که بخش خصوصی با توان کارشناسی بالابرای ارائه راهکارهای مناسب و درمانگر چالش های اقتصادی آماده است، گفت: هرگونه غفلت و اتخاذ تصمیم های ناصحیح در مباحث اقتصادی ، جامعه را با تشدید مشکلات مواجه خواهد کرد. 
وی رسالت و وظیفه خطیر اتاق های بازرگانی را هم افزایی در مسیر رشد صنعت و تجارت عنوان کرد و افزود: اتاق بازرگانی در کار اجرایی دخالت ندارد و به عنوان مادر تشکل های خصوصی ارائه پیشنهاد به سران و مجریان نظام در پوشش شور و مشورت را در دستور کار قرار داده است. 
وی با ذکر این نکته که نگاه «تشکل گرایی» باید در بخش خصوصی حاکم شود، گفت: حاکمیت این نگاه مستلزم اتحاد و همدلی است و ما معتقدیم فعالیت و حرکت های تشکل های خصوصی بایستی از یک بلندگوی واحد و زیر یک چتر انجام پذیرد تا با اثرات مطلوب همراه شود. 
وی خاطرنشان کرد: در شرایطی تولید ، رشد صنعت و تکنولوژی کارساز و کارآمد واقع خواهد شد که بتوانیم‌ همراه با آن خدمات قبل و بعد از تولید را نیز به نحو مطلوب افزایش دهیم. 
اتاق بازرگانی البرز بیش از 4 هزار واحد تولیدی و صنفی زیر پوشش دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار