مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: ۳ هزار و پانصد دانش‌آموز نیازمند این استان در راستای اجرای امینانه نیت واقفان همزمان با شروع سال تحصیلی از بسته‌های مهر تحصیلی از محل موقوفه مرحوم میرزا محمد ملقب به سیف‌الدوله بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۶۵۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 11 September 2018
حجت الاسلام محمد کاروند گفت: اجرای طرح «مهر تحصیلی» برای تهیه مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند استان همدان نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش شبستان، حجت الاسلام کاروند گفت: طرح «مهر تحصیلی» برای تهیه مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند استان همدان نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و بیشترین نیات موقوفات برای تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان مربوط به شهرستان ملایر است.

وی درباره نحوه شناسایی دانش‌آموزانی که شامل طرح «مهر تحصیلی» و دریافت اقلام آموزشی هستند، افزود: دانش‌آموزان این طرح را مبلغین اعزامی و بومی، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و دارالایتام و سایر نهاد‌های حمایتی به ادارات اوقاف و امور خیریه معرفی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این لوازم‌التحریر‌ها تا پایان نیمه دوم شهریورماه در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت، افزود: در این طرح بسته‌های آموزشی و لوازم‌التحریر در قالب بسته مهر تحصیلی شامل کیف، قلم، دفتر و... از بهترین و با کیفیت‌ترین نوع تولیدات متناسب با نیاز دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه برای تهیه هر بسته فرهنگی ۵۰۰ هزار ریال هزینه شده است، تصریح کرد: این بسته‌ها در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت زیر پوشش نهاد‌های حمایتی سطح استان توزیع خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار