در دومین جلسه ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان البرز مطرح شد که ۴۰ پروژه عمرانی استان البرز همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۵۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 09 September 2018

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدحسین روحی‌‌یزدی در دومین جلسه ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان البرز که در استانداری برگزار شد, اظهار داشت: 14 کارگروه زیر مجموعه ستاد برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان البرز تشکیل شده است. وی افزود: از 14 کارگروه زیر مجموعه ستاد 7 کارگروه جلسات خود را برای برگزاری باشکوه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کردند. برنامه‌های پیشنهادی برای برگزاری هرچه باشکوه تر در این کارگروه‌ها ارزیابی و در صورت موافقت کارگروه اجرایی می‌شود. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان البرز در شش ماهه دوم سال تداوم می‌یابد، بیان کرد: همه دستگاه‌های استان البرز برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده هستند. طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید استان البرز هم در این جلسه با بیان اینکه در چهلمین سال انقلاب اسلامی رشادت‌های رزمندگان برای نسل جوان تبیین می‌شود، بیان کرد: در مورد وصایای شهدا در سطح مدارس و دانشگاه مسابقاتی در نظر گرفته شده و با خانواده‌های شهدا و یادگاران دفاع مقدس انقلاب اسلامی دیدار انجام می‌شود. وی با بیان اینکه اعزام ایثارگران به مراکز مختلف برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ریزی شده است،عنوان کرد: کنگره ملی شهدا در استان البرز یک بستر بسیار خوب است تا جوانان نسل امروز با دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند. حجت‌الاسلام و المسلمین سید عباس مسعودی رئیس سازمان تبلیغات استان البرز نیز در این جلسه اظهار داشت: مسئولیت کارگروه تشکل‌های مردم نهاد بر عهده سازمان تبلیغات است و روند رشد فعالیت‌های قرآنی در این حوزه در استان موردنظر است. وی با بیان اینکه تعداد قاریان،اساتید، حفاظ و فعالیت‌های قرآنی در استان البرز به اطلاع مردم می‌رسد،گفت: میزان فعالیت ها و تعداد فعالان قرآنی به نسبت قبل از انقلاب افزایش چشمگیری داشته است که در مورد آن بیشتر اطلاع رسانی می‌شود. مقرر شد جهت فضاسازی تبلیغاتی فعالیت متناسب توسط هیات مذهبی با آن ایام صورت گیرد و بتوانیم در نمایشگاه در مورد فعالیتهای تشکل‌های مردم نهاد فعالیت‌ها را اطلاع رسانی کنیم. همچنین خسرو ساکی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این جلسه اظهار داشت: جلسات متعددی برای برگزاری هر چه باشکوه تر چهلمین سال انقلاب اسلامی در استان البرز تدارک دیده شده و فراخوان ایده ها و طرح‌ها توسط آموزش و پرورش انجام شده است. مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب در قالب مسابقه برای دانش آموزان استان البرز در نظر گرفته شده است،گفت: به منظور حمایت از کالای ایرانی مسابقاتی در این زمینه برگزار و پوستری با موضوع چهلمین سال انقلاب اسلامی طراحی می‌شود و اردوهای زیارتی به مرقد حضرت امام در دستور کار قرار گرفته و تشکیل گروه سرود دانش آموزی با موضوع چهلمین سال انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌ها است. محمدی‌فرد مدیرکل کمیته امداد استان البرز در این جلسه اظهار داشت: خدمت‌رسانی به محرومین و مستضعفین جزو اهداف امام خمینی بوده است. خدمت‌رسانی به محرومان بعد از انقلاب در استان البرز به اطلاع عموم می‌رسد و این خدمات بعد از انقلاب تفاوت چشمگیری داشته است. زهرا اسماعیلی‌فرد مدیرکل بانوان استانداری البرز هم در این جلسه اظهار داشت: جلسه کارگروه ویژه چهلمین سال انقلاب اسلامی با هدف امیدآفرینی و الگوسازی زنان توانمند استان برگزار می‌شود.
وی افزود: سامانه‌ای به این منظور در استان برای بانوان طراحی شده که توانایی‌های خود را در این سامانه به ثبت برسانند و این توانایی‌ها در قالب لوح فشرده در اختیار دیگران قرار گیرد. اسماعیلی‌فرد با بیان اینکه خدمت محوری باید مبنای حوزه زنان قرار گیرد و به عنوان چهلمین سال این خدمت ویژه در دست اقدام است، گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی در حوزه بانوان در دستگاه‌های اجرایی هم در دستور کار قرار گرفته است. ارتقایی معاون استاندار البرز هم با بیان اینکه 40 پروژه عمرانی استان البرز همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: به واسطه هجمه استکبار جهانی و مبارزه با استکبار جهانی سیزدهم آبان امسال باید با شکوه بیشتری برگزار شود. وی افزود: عملکرد عمرانی در استان البرز و کشور به نسبت قبل از انقلاب تفاوت فاحشی داشته و اینکه امروز برخی بخواهند این میزان از کارکردها را با قبل از انقلاب مقایسه کنند اصلا درست نیست. سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز هم در این جلسه اظهار داشت: توطئه شوم دشمنان برای اینکه ایران چهل سالگی انقلاب را جشن نگیرد در حال اجرا است و این موضوع در قالب برخی از اعتراضات در پوشش مطالبات در استان البرز قابل مشاهده است. وی با بیان اینکه سعه صدر همیشه در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: پلیس آمادگی خود را در این راستا حفظ کرده است و با توجه به فرارسیدن سالگرد انقلاب اسلامی قطعا در شش ماه دوم توطئه‌ها بیشتر می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار