مدیر کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: مانور پروژه مهر 97 برای آماده سازی 2 هزار و 700 مدرسه این استان در سال تحصیلی جدید، آغاز شد.
کد خبر: ۶۵۲۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 09 September 2018

خسرو ساکی اظهار داشت: این مانور با هدف ایجاد فضایی شاد ، ایمن و خاطره انگیز برای دانش آموزان و فرهنگیان البرزی در سال تحصیلی 98-97 اجرایی شد.
وی به تاثیر مهم فضای فیزیکی مدارس در ایجاد روحیه نشاط و انگیزه تحصیلی در بین دانش آموزان اشاره کرد و افزود: مجریان برنامه ملی پروژه مهر 97 در بخش عمرانی و بهسازی، اصلاح محیط داخلی و خارجی مدارس را برای آماده سازی مدارس استان با مشارکت خیران، شهرداری ها، بخشداری و دهیاران تا مهر را عهده دارند.
وی خاطرنشان شد: در این مانور نواختن زنگ روز شمار آماده باش مدارس برای بازگشایی، ارزیابی میزان آمادگی مدارس برای استقبال از دانش آموزان در ماه مهر، سنجش نقاط قوت و ضعف ها پروژه مهر 97 در البرز نیز به صدا درآمد.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: در این مانور تیم کارشناسی ستاد استانی پروژه مهر 97 در قالب اکیپ های سرزده به مدارس البرز اعزام می شوند.
وی اظهار داشت: در این مانور کارشناسان چگونگی عملیاتی شدن اقدامات زیر مجموعه کمیته های پنج گانه پروژه مهر را در مدارس مورد ارزیابی قرار می دهند.
ساکی از پروژه مهر بعنوان نماد برنامه ریزی و بهره وری در عرصه تعلیم و تربیت یاد کرد و افزود: مهترین معیار سنجش کمی و کیفی این مانور را انجام شاخص ها و برنامه های تدوین شده پروژه مهر 97 در مدارس البرز تشکیل می دهد.
وی ادامه داد: این مانور به مدت یک هفته در مدارس نواحی و مناطق 8 گانه آموزش و پرورش این استان آغاز شد تا مدیران مدارس پس از اعلام نظر کارشناسان برای رفع کاستی ها و ایجاد زیرساخت های مناسب در زمینه بازگشایی مدارس اقدام کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: تعمیر سرویس های آبخوری و بهداشتی ،فضای آموزشگاهی ، رنگ آمیزی ، بهسازی ، رنگ آمیزی ، لکه گیری ، آسفالت و خط کشی محل عبور دانش آموزان از جمله اقداماتی است که در قالب این طرح در مدارس البرز انجام شده است.
وی تاکید کرد: آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان یکی از خاطره انگیز ترین خاطرات روزهای زندگی برای آنان است و ما به عنوان یک مجموعه خدمات رسان تلاش می کنیم تا بستر مناسب برای حضور دانش آموزان در محیطی شاد و ایمن فراهم آی
استان البرز 460 هزار دانش آموز و 25 هزار معلم دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار