مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: در حال حاضر سه هزار هیئت مذهبی در استان فعالیت دارند که مجوز خود را از سازمان تبلیغات گرفته‌اند.
کد خبر: ۶۵۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 05 September 2018

حجت الاسلام سید عباس مسعودی اظهار کرد: در ایام محرم هزار و 200 مبلغ مذهبی به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی استان اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: این هیئت‌ها طبق روال هر سال در دهه محرم اقدام به برپایی خیمه برای برگزاری مراسم عزاداری سالار شهدا می‌کنند.

وی افزود: به جز این هیئت‌ها، هیئت‌های بدون مجوزی هم در سطح استان فعالیت دارند که در صورت شناسایی جمع‌آوری می‌شوند.

وی توضیح داد: هیئت‌های مذهبی در ایام محرم نسبت به برپایی ایستگاه‌های صلواتی نیز اقدام می‌کنند که در برپایی این ایستگاه‌ها با نیروی انتظامی هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود از اعزام مبلغ از سوی سازمان تبلیغات استان به هیئت‌های مذهبی در ماه محرم خبر داد و گفت: در ایام محرم هزار و 200 مبلغ مذهبی به هیئت‌ها، حسیینه‌ها، مساجد و اماکن مذهبی استان اعزام می‌شوند و با سخنرانی در خصوص واقعه عاشورا و سیره فکری و عملی سالار شهدا مردم را با سبک زندگی ائمه آشنا کنند.

وی افزود: ماه محرم فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ عاشورایی و مقابله با ظلم و جور در میان مردم به ویژه نسل جوان است به همین دلیل دستگاه‌های استان باید از این فرصت استفاده کرده و با بسیج امکانات خود اهداف قیام امام حسین (ع) را برای مردم بازگو کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار