دکتر جهانگیر شاهمرادی از صدور 167 پروانه بهره برداری صنعتی از ابتدای امسال در سطح استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۶۵۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 04 September 2018

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: در مجموع 167 پروانه بهره برداری صادر شده در سطح استان، در تعداد پروانه صادره رتبه دوم و در تعداد اشتغال ایجاد شده رتبه یک کشوری بدست آمده است.

وی افزود: حجم سرمایه گذاری انجام گرفته در این تعداد واحد صنعتی بالغ بر 968 میلیارد تومان بوده است که اشتغال مستقیم بیش از 5 هزار و 40 نفر را فرآهم می آورند.
شاهمرادی همچنین از صدور 37 مجوز طرح توسعه با اشتغال حدود 1300 نفر و سرمایه گذاری بالغ بر 292 میلیارد تومان خبر داد.
این مسئول اضافه کرد: از ابتدای سال 1397، یکصد و شصت و یک جواز تاسیس نیز صادر شده که انشالله به زودی شرایط اشتغال بیش از 5 هزار و نهصد و پنجاه نفر را با حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده در حدود یکهزار و 114 میلیارد تومان بوجود خواهند آورد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: علیرغم برخی فشارهای تحمیلی خارجی به حوزه تولید کشور، باید اذعان نمود که هنوز بسیاری از صنعتگران با چشم امید به آینده کشور، بسیار پرتلاش تر از پیش گام برداشته و به دنبال حفظ و توسعه شرایط کاری و تولیدی خود هستند.
وی افزود: آمار فوق و پیگیری های مجدانه تولیدکنندگان برای عبور از برخی موانع پیش روی، جدیت و تلاش همه مسئولان و خدمتگزاران حوزه صنعت را برای خدمت صادقانه تر و مثمرثمرتر از پیش فراهم آورده است.
شاهمرادی تاکید نمود: اطمینان دارم که که شرایط موجود فرصتی بزرگ برای کشور خواهد بود تا طعم شیرین خودکفایی در بسیاری از زمینه ها از جمله در حوزه صنعت، معدن و تجارت را بیشتر از پیش بچشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار