در هشتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورا و نماینده فرماندار کرج در سالن جلسات شورای شهر کرج برگزار شد روند انتخاب هیئت رئیسه شورا انجام و عباس زارع سکان ریاست شورای شهر کرج را عهده دار شد.
کد خبر: ۶۵۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 02 September 2018

 عباس زارع ضمن تشکر از زحمات محمد نبیونی رئیس سابق شورای شهر کرج گفت: امیدوارم بتوانم با مدیریت صحیح استقلال شورا را حفظ نموده و این مجموعه را به نحو شایسته ای مدیریت نمایم.

وی ادامه داد: محور اصلی و اساسی روش کار آینده‌ام در سمت ریاست شورای شهر کرج به‌یقین قانون‌گرایی خواهد بود و طبق قانون شوراها و آیین‌نامه مصوب آن کارخواهم کرد.

رئیس شورای شهر کرج بیان کرد: از امام‌جمعه محترم شهر کرج، استاندار، فرماندار شهرستان کرج و نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهر درخواست دارم با سیزده عضو شورای شهر کرج تعامل خوب داشته باشند تا با همکاری صدیق در کل مجموعه مدیریت شهری کرج تصمیمات خوبی برای شهر اتخاذ شود.

زارع عنوان کرد: تمام سعی خود را به کارخواهم برد تا بهترین تصمیمات بر اساس خواسته‌های مردم در شهر عملی شود و امید است در آینده فضای رسانه‌ای بیشتر و فعال‌تری هم در این حوزه داشته باشیم.

در ادامه این جلسه منصور وحیدی با کسب ۱۲ رأی موافق و یک رأی سفید به‌عنوان نائب رئیس شورای شهر کرج انتخاب شدند. وی در دوره گذشته نیز مسئولیت نائب رئیسی شورای شهر را بر عهده داشته است.

همچنین مهدی حاجی قاسمی با کسب ۱۰ رأی موافق و سه رأی سفید به‌عنوان دبیر اول هیئت‌رئیسه انتخاب شد. اکبر سلیم نژاد نیز با کسب ۱۰ رأی موافق و دو رأی سفید به‌عنوان دبیر دوم هیئت‌رئیسه شورای شهر کرج انتخاب شد.
فریده بزنی بیرانوند نیز با کسب ۱۱ رأی موافق و یک رأی سفید به‌عنوان خزانه دارد انتخاب شد.

گفتنی است؛ رحیم خستو نیز با کسب ۱۱ رأی موافق به عنوان سخنگوی شورای شهر انتخاب شد، وی پیش از این نیز مسئولیت سخنگوی شورا را بر عهده داشته است.

برچسب ها: شورا ، عباس زارع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار