معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سارقی که با تهدید آتش زدن بنزین در بانک، بالغ بر ۱۳۵ میلیون ریال سرقت کرده و متواری شده بود با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان در مخفیگاهش دستگیر شد.
کد خبر: ۶۴۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 26 August 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ جهانگیر کریمی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از بانکی در شهر اصفهان که در آن سارقی نقابدار با تهدید کارمندان و مشتریان به آتش زدن بانک به وسیله بنزین توانسته بود مبلغ 135 میلیون ریال را سرقت و متواری شود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم در این سرقت از یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و فاقد پلاک استفاده کرده بود، افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات گسترده علمی و تخصصی دریافتند که این سرقت توسط یکی از سارقان غیر بومی و سابقه دارانجام یافته که پس از تلاش‌های فراوان مخفیگاه وی شناسایی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ، پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به سرقت یک دستگاه موتورسیکلت و همچنین سرقت از بانک با تهدید کارمندان و مشتریان آن اقرار و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار