سئوال جالب یک مدیر کل پس از یک انتصاب!
وی با طرح این سوال جالب که کدام مدیر کل استان جرأت این را داشته است که از جوانان دههٔ هفتادی در مناصب مدیریتی یا معاونتی خود استفاده کند؟ گفت :استفاده از جوانان با انگیزه می تواند به بهبود اقدامات در دستگاه ها کمک کند.
کد خبر: ۶۴۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 21 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد /سیاسی، به باور بسیاری از کارشناسان یکی از دلایل عدم موفقیت دولت در برنامه های خود در همه ابعاد چه اقتصادی، چه فرهنگی و چه دیگر حوزه‌ها وجود مدیریت های پیر، فرتوت و بی انگیزه است که نه دیگر ذهن شان یاری فکر کردن به ایده های نو را می دهد و نه انگیزه ای برای کار و کسب موفقیت دارند و از طرف دیگر هر چه سن بالاتر رود فکر کردن به طرح هایی که به نوعی مستلزم ریسک پذیری است، محدودتر می شود. 
چند روز پیش و بدون از جنجال های مرسوم رسانه‌ای یا فضای مجازی تغییر و تحولاتی در برخی مدیریت و معاونت های اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت که در تابناک کهگیلویه و بویراحمد با تیتر"تغییر و تحولات در اوقاف و امور خیریه استان + جزئیات و تصاویر" هم منتشر شد. اما روز گذشته مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان که به مناسبت تشریح برنامه های دهه ولایت میزبان اصحاب رسانه بود که در حاشیه این نشست به موضوع تغییر و تحولات در این دستگاه اشاره کرد و گفت : اهداف ما پویایی و توسعه استان است و هیچ گونه نگاه قومی و گروهی به انتصاب ها نداریم.
 کدام مدیر جرأت استفاده از دهه هفتادی ها را دارد؟

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به این موضوع که تغییرات دیگری هم در راه است، افزود: در همین راستا تغییرات مدیریتی با بهره گیری از ظرفیت فرزندان استان و با تکیه بر تخصص محوری در اوقاف و امور خیریه اجرایی شد.
حجت‌الاسلام جنتی پور گفت : مخالف فله ای و قبیله ای وارد شدن افراد به دستگاه ها هستم و در انتصابات اخیر، ما  هیچ کس را خارج از محدوده اوقاف و امور خیریه وارد نکردیم. توجه به بحث قومیت ندارم و کسی از بستگانم را وارد اوقاف استان نکرده و مخالف استخدام و بکارگیری فله ای و بدون ضابطه هستم.
وی با طرح این سوال جالب که کدام مدیر کل استان جرأت این را داشته است که از جوانان دههٔ هفتادی در مناصب مدیریتی یا معاونتی خود استفاده کند؟ افزود : سیاست در اوقاف استان استفاده از نیروهای جوان و توانمند است. و اکنون معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در دست جوانی از دههٔ هفتادی ها است که با تلاش و کوشش خود و موفقیت هایی که پله پله کسب کرد توانست خود را به سطح معاونت فرهنگی برساند و البته با توجه به نیروی جوانی و انگیزه های موجود در وی مطمئناً در حوزه فرهنگی استان اقدامات خوبی از این جوان خواهیم دید. 
جنتی پور به نکته جالب دیگری هم اشاره کرد و گفت : تنها استانی که معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آن روحانی نبود، کهگیلویه و بویراحمد بود که با این انتصاب همه معاونین فرهنگی ادارات کل استان ها روحانی هستند. که امیدواریم با توجه به دغدغه ها و البته برنامه های فرهنگی که در روحانیون است تغییر شگرفی در وضعیت فرهنگی استان را شاهد باشیم. 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد اوایل هفته و طی حکمی از طرف مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد به عنوان معاونت فرهنگی این اداره کل منصوب شده بود. 
کدام مدیر جرأت استفاده از دهه هفتادی ها را دارد؟

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
IRANI
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
تابناك عزيز اكثر دهه هفتادي ها از طرف آموزش و پرورش و فرهنگ آموزش عالي درست تربيت نشده اند و آمادگي پذيرش مسئوليت را ندارند.!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار