رئیس اتحادیه مشاوران املاک شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک شهرستان شهرکرد گفت: طی ماه گذشته میزان معاملات مسکن رشد 15 تا 20 درصدی داشته که موجب رونق در بازار مسکن شده اما در حال حاضر بازار معاملات راکد است
کد خبر: ۶۴۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ 11 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- محمد رئیسی با اشاره به تاثیر مستقیم نرخ ارز بر بازار مسکن، اظهار کرد: افزایش قیمت دلار با بازار مسکن رابطه مستقیم داشته و متاسفانه در حال حاضر این امر موجب شده بازار مسکن راکد شود.
وی خاطرنشان کرد: قیمت مسکن نسبت به دوره مشابه خود در سال گذشته به طور میانگین 30 درصد افزایش داشته است به طوری که این افزایش در حاشیه شهر حدود 10 درصد و در مرکز شهر به 40 درصد نیز می‌رسد.
رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک شهرستان شهرکرد با اشاره به افزایش قیمت رهن و اجاره، بیان کرد: نرخ اجاره‌بها در شهرکرد از 300 هزار تومان تا دو میلیون تومان بوده و اکنون قیمت رهن در برخی نقاط به 100 میلیون تومان نیز رسیده است.
رئیسی با اشاره به رغبت مردم برای ساخت وساز، تصریح کرد: با وجود شرایط نابسامان اقتصادی و افزایش قیمت دلار همچنان مردم میل به ساخت و ساز داشته اما با قوانینی که شهرداری و سازمان نظام مهندسی تعیین شده و موانعی که بر سر راه قرار گرفته است، حتی برای اخد پروانه ساخت دچار مشکل هستند.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 90 درصد از املاک در شهرستان شهرکرد خصوصی بوده و حدود 10 درصد از املاک دولتی هستند.
رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک شهرستان شهرکرد گفت: طی ماه گذشته میزان معاملات مسکن رشد 15 تا 20 درصدی داشته که موجب رونق در بازار مسکن شده اما در حال حاضر بازار معاملات راکد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار