معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: هیچ گاوداری حق ندارد شیر خام را گرانتر از کیلویی ۱۵۷۰ تومان بفروشد.
کد خبر: ۶۳۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ 05 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،عباس سجادی راد ، با اشاره به افزایش 10 درصدی قیمت شیر خام که اخیرا اعلام شده، اظهار کرد: اکنون قیمت هر کیلو شیر خام درب گاوداری به کیلویی 1570 تومان رسیده است.

وی عرضه شیر خام با قیمت بیش از این مقدار را تخلف دانست و از جریمه تعدادی از گاوداری‌های متخلف استان در نواحی شهری و روستایی خبر داد که شیر را با قیمت بیشتری عرضه کرده بودند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به تاثیر افزایش قیمت شیر خام بر روی سایر فرآورده‌های لبنی سنتی و صنعتی، خاطرنشان کرد: قیمت سایر محصولات لبنی نیز بر اساس نوع فرآوری که روی آنها صورت می‌گیرد، متناسب با همین 10 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

سجادی‌راد افزایش قیمت 30 تا 40 درصدی لبنیات در بازار را رد کرد و ادامه داد: در شرایطی که شیرخام فقط 10 درصد گران شده، افزایش 30 درصدی محصولات لبنی منطقی نیست.

وی با بیان اینکه نظارت بر واحدهای عرضه محصولات لبنی بیشتر می‌شود، یادآوری کرد: در چنین شرایطی عده‌ای سودجو پیدا می‌شوند که ممکن است به دلخواه قیمت‌ها را بالا ببرند که با آنها برخورد خواهد شد و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی لبنیات، موضوع را با تلفن 124 در میان بگذارند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار