رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پایانه‌های مسافربری فضای مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی شهر شیراز هستند.
کد خبر: ۶۳۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ 01 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:در بازدید نواب قائدی و قاسم مقیمی، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از بخش‌های مختلف پایانه امیر کبیر از نزدیک مسائل و مشكلات موجود مرتبط با عوامل اجرایی، رانندگان و مسافران و راهکارهای موجود بررسی شد.
قائدی امروز، ۱۰ مردادماه در این بازدید خواستار بازنگری طراحی داخلی و چیدمان باجه‌ها و غرفه‌های تجاری شد و گفت: این مهم باید به طور ویژه اجرایی شود و محل مناسبی نیز برای استراحت مسافران به‌خصوص بانوان پیش بینی شود.
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز بر لزوم رتبه بندی شركت‌های حمل و نقل برون شهری تاکید کرد و گفت: دفاتر و باجه شرکت‌ها نیز به تناسب اهمیت و فعالیت شركت به آنها اختصاص یابد.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: محوطه ترمینال فضای مناسبی برای ایجاد مبلمان شهری و المانهای فرهنگی و تاریخی شهر جهت شناساندن اماكن و شخصیت‌های برجسته تاریخی و فرهنگی شهر شیراز و ایجاد فضایی برای استفاده مسافران از این امکانات است.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت محوطه پایانه برای احداث كارواش و جایگاه سوخت گفت: با این اقدام علاوه بر درآمدزایی برای پایانه و سازمان، امكان ارائه خدمات مناسب به ناوگان حمل و نقل مسافر برون شهری میسر می‌شود.
قائدی افزود: پارك خودروهای شخصی در بلوار امیركبیر، توقف مسافربرهای شخصی و تاكسی‌های درون شهری در ورودی ترمینال و سرعت وسایل نقلیه در بلوار امیركبیر مشكلات زیادی را به همراه داشته است كه باید با هماهنگی با پلیس، نظارت بیشتری صورت گیرد و نسبت به ایجادسرعت گیر و یا نصب دوربین نظارتی در آن محدوده نیز اقدام شود.
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: با بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح مهدیه ـ امیركبیر بسیاری از این مشكلات رفع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار