مدیرکل کمیته امداد کرمان با بیان اینکه دستگاه‌های مولود انقلاب در شرایط سخت جانفشانی کردند گفت: مقدمات کار ساخت ۷۴۶ واحد مسکونی برای محرومین در استان فراهم شد.
کد خبر: ۶۳۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱ 28 July 2018

 یحیی صادقی عصر امروز در آئین افتتاحیه و کلنگ‌زنی ساخت 746 واحد مسکونی مددجویان استان کرمان در روستای اسماعیل آباد بخش ماهان که با حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد اظهارداشت: در طول سال‌های پس از انقلاب در تمام شرایط خاص و سخت دستگاه‌هایی جانفشانی کردند که مولود انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه امروز کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه پاسداران در یک اقدام مشترک قرار است 10 هزار واحد مسکونی در سطح کشور بسازند گفت: در استان کرمان نیز این امر پیگیری می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان استان پهناوری است و محرومین زیادی نیز دارد افزود: ساخت منازل مسکونی در نقاط دورافتاده بسیار سخت‌تر است.

وی با بیان اینکه حمل مصالح ساختمانی به روستاها زمان‌بر و کار بزرگی است و به‌همین دلیل از سپاه پاسداران کمک گرفته شد گفت: سپاه حافظ نظام است و هر جا که کاری به زمین مانده است بر دوش می‌کشد.

صادقی با اشاره به اینکه مردم اعتماد زیادی به کمیته امداد دارند بیان کرد: امسال مبلغ زکات فطریه که به کمیته امداد کمک شد حدود 40 درصد افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد است که با شایعه‌پراکنی و ناکارآمد جلوه دادن نظام مردم را ناامید کند گفت: مردم ما با حضور در صحنه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه ورود سپاه در هر کاری موفقیت‌آمیز بوده است و جای قدردانی دارد بیان کرد: سپاه یکی از نهادهای خدمتگزار کشور است و کمک به محرومین جامعه را در اولویت دارد.

وی با بیان اینکه برای همین است که دشمن همیشه نهادهای انقلابی از جمله سپاه پاسداران را نشانه می‌گیرد گفت: زندگی مردم در بعضی نقاط محروم استان با شرایط بسیار سختی روبه‌رو است و در کپر زندگی می‌کنند.

صادقی با اشاره به اینکه در جنوب کرمان محرومیت شدید است و ضرورت دارد که خیرین و مردم مشارکت کنند افزود: مقدمات کار ساخت 746 واحد مسکونی در استان کرمان فراهم شده و نیازمندان واقعی شناسایی شدند و امیدواریم موانع احتمالی برطرف شود تا در پایان امسال بسیاری از واحدها ساخته شده باشد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار