رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اهواز:
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر اهواز گفت: تشکیل شورایاری ها در مناطق کم برخوردار بیشتر یک ضرورت است از این رو مورد تصویب شورای شهر اهواز قرار گرفت.
کد خبر: ۶۲۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ 03 July 2018

 

تشکیل شورایاری ها در مناطق کم برخوردار اهواز یک ضرورت است

حجت الاسلام جاسم موسی پور، ظهر امروز در نشست خبری مشترک خود با رئیس شورای شهر اهواز و رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا اظهار کرد: شهری که مساله عدالت اجتماعی در آن رعایت نشود شهر مدرنی نیست.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین چالش ها در شهرداری اهواز بی توجهی به برنامه های فرهنگی و اجتماعی بود، افزود: از این رو تلاش کردیم تا مسائل فرهنگی و اجتماعی را در بطن اقدامات شهرداری قرار دهیم.

حجت الاسلام موسی پور با اشاره به افزایش بودجه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز در سال جاری، بیان کرد: علاوه بر این برنامه ریزی برای توسعه زیر ساخت های اوقات فراغت بانوان و مسائل ورزشی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی شورایاری ها را دارای نقشی مهم در شناسایی و حل مشکلات محل ها در کنار مجموعه شهرداری و شورای شهر برشمرد و ادامه داد: تشکیل شورایاری ها در مناطق کم برخوردار بیشتر یک ضرورت است از رو مورد تصویب شورای شهر اهواز قرار گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر اهواز با تاکید بر انجام برنامه های فرهنگی با در نظر گرفتن هویت شهری خاطر نشان کرد: عناصر هویتی شهر اهواز شامل نفت، علی بن مهزیار اهوازی(ع)، مهدویت و دفاع مقدس هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

حجت الاسلام موسی پور درخصوص برخی اقدامات انجام شده در محله ها اظهار کرد: بازسازی و بهسازی ۷۰ زمین چمن مصنوعی، ساخت سرای محله در پردیس کوی رمضان، ملاشیه و عین ۲، بازسازی فرهنگسرای سرای نجوم، ساخت استخر بانوان در پارک بانوان ولی عصر، ساخت مجتمع فرهنگی آموزشی درمانی در کوی سادات با همکاری آستان قدس رضوی از جمله این اقدامات است.

وی ساخت سه پلاتو در غرب اهواز و یک پلاتو در شرق اهواز را از دیگر اقدامات کمیسیون فرهنگی برشمرد و اظهار کرد: در این مدت تلاش شد تا بودجه فرهنگی اجتماعی از برنامه های مناسبتی به سمت اقدامات زیرساختی هدایت شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار