مدیرکل استاندارد استان قم خبر داد
مدیرکل استاندارد استان قم از 49 مورد نمونه‌برداري از واحدهاي لبني قم در سال گذشته خبر داد و گفت: مردم باید تا حد امکان از محصولات لبنی صنعتی استفاده کنند.
کد خبر: ۶۲۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 02 July 2018

به گزارش تابناک قم،منصور فرزانه با بیان اینکه در حوزه فرآورده لبنی سال گذشته 49 مورد نمونه‌برداری، 16 مورد بازدید فنی و یک مورد تعلیق صورت گرفته است اظهار کرد: استاندارد بر خلاف اداره بهداشت بر اساس قانون تنها به واحدهای صنعتی لبنی نظارت می‌کند که از مواد اولیه تا محصول نهایی را دربرمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فرآورده‌های سنتی لبنی از نظارت استاندارد بهره‌مند نیستند یعنی حوزه مسؤولیت استاندارد واحدهای صنعتی و تولید صنعتی فرآورده‌های لبنی است که ملاک استانداردهای ملی محسوب می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان قم با بیان اینکه مردم باید تا حد امکان از محصولات لبنی صنعتی استفاده کنند گفت: نماینده استاندارد به عنوان مدیر کنترل کیفیت و نماینده غذا و دارو به طور دائم نسبت به واحدهای صنعتی نظارت دارد و میزان نظارت‌ها در این بخش بیش از واحد سنتی است.

فرزانه یادآور شد: نظارت در سطح بازار تنها منحصر به محصولات و تولیدات استان نیست بلکه هر آنچه که از سطح کشور در بازار قم عرضه می‌شود نظارت خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار