رئیس اتحادیه سازندگان مسکن و ساختمان استان اصفهان گفت: در بازار مسکن خیلی خرید و فروشی انجام نمی‌شود و این افزایش قیمت‌ها در بازار مسکن به علت افزایش قیمت مصالح است.
کد خبر: ۶۲۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 01 July 2018

به گزارش تابناک : اصغر ریاحی‌راد امروز در خصوص وضعیت بازار مسکن در اصفهان اظهار کرد: سرعت خرید و فروش در بازار مسکن اصفهان کاهش یافته و افزایش قیمت‌ مسکن به علت افزایش قیمت مصالح است.

وی با بیان این‌که قیمت آجر، سیمان، شن و آهن افزایش یافته است، افزود: مشخص است که سازنده مسکن با این افزایش قیمت مصالح مجبور است ساختمان ساخته شده خود را گران‌تر بفروشد، این در حالی است که قیمت ساختمان‌هایی که از گذشته ساخته شده‌اند افزایش یافته و حتی روی نرخ اجاره‌بها نیز اثرگذار است.

رئیس اتحادیه سازندگان ساختمان و مسکن استان اصفهان با بیان این‌که قدرت خرید مردم کم شده است، گفت: اتحادیه سازندگان ساختمان و مسکن استان اصفهان بر تخلفات نظارت دارد اما برخی بدون مجوز از اتحادیه در حال ساخت و ساز هستند که ما در حال شناسایی این افراد هستیم.

وی با اشاره به افزایش قیمت 30 تا 40 درصدی مسکن در تهران خاطرنشان کرد: به تبع افزایش قیمت مسکن در پایتخت، این افزایش قیمت به اصفهان هم رسیده که یکی از عوامل تأثیرگذار بر کاهش قیمت در این بخش شهرداری است که می‌تواند با مدیریت و کنترل هزینه‌های تراکم و پروانه ساخت قیمت مسکن را کاهش دهد.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار