فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف بیش از ۱۱ هزار حبه قرص روانگردان در ۲ عملیات جداگانه توسط ماموران انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 26 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: ماموران یکی از کلانتری‌های کرمانشاه حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را را متوقف و به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو تعداد ۵ هزار و ۹۱۳ حبه قرص روانگردان کشف و یک نفر در این راستا نیز دستگیر شد.
سرهنگ براری با اشاره به توقیف خودروی پیکان و انتقال آن به پارکینگ، از تشکیل پرونده در این خصوص و معرفی متهم به دستگاه قضائی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان نیز به واسطه اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک دستگاه خودرو پیکان دیگر که در امر توزیع قرص‌های روانگردان فعالیت داشتند، مطلع شدند.

وی تصریح کرد: پس از مشاهده و توقیف خودرو، ماموران در بازرسی از آن تعداد ۵ هزار و ۳۱۳ حبه قرص روانگردان کشف و راننده خودرو نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ براری در پایان بخورد قاطعانه با چنین افراد سودجویی را از وظایف پلیس برشمرد و گفت: تحت هیچ شرایطی به آن‌ها اجازه فعالیت نخواهیم داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار