معاون میراث فرهنگی البرز گفت: مرمت کاخ مروارید هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.
کد خبر: ۶۲۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 26 June 2018

به گزارش تابناک : حسین امین افشار با اشاره به وضعیت کنونی پروژه مرمت کاخ مروارید اظهار کرد: در حال حاضر نظر کارشناسی گروه‌های متخصص به منظور انتخاب بهترین شکل و روش برای مرمت و بازسازی کاخ مروارید احصاء شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مرحله پیمانکارهستیم و باید از میان شرکت‌های متقاضی مجموعه ای که تخصص و توان بیشتری را دارد انتخاب کنیم.

وی افزود: تخصیص اولیه کار انجام شده و به استناد این تخصیص شرح عملیات برای مرمت و بازسازی کاخ مروارید تهیه شده و حالا در مرحله انتخاب پیمانکار قرار داریم. کاخ مروارید پروژه‌ای ملی است و مرمت و بازسازی آن را نمی‌توان به عهده هر پیمانکاری گذاشت.

معاون میراث فرهنگی البرز بیان کرد: باید رزومه پیمانکاران متقاضی برای اجرای عملیات مرمت و بازسازی کاخ مروارید بررسی و بعد از آن از کارگاه آنها بازدید صورت بگیرد تا اطمینان نهایی از اینکه پیمانکاری که در نهایت انتخاب می‌شود به خوبی از عهده انجام پروژه به این مهمی بر می‌آید حاصل شود.

امین افشار اظهار کرد: تا کنون چند شرکت از  پروژه بازدید کرده و گزارش بازدید و شرح عملیات خود را به ما ارائه داده‌اند و ما باید بهترین پیمانکار را از میان آنها انتخاب کنیم.


انتهای پیام

 

 

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار