یک منبع در دولت اسرائیل اعلام کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای تماشا فینال مسابقات جام جهانی به مسکو دعوت شده‌اند.
کد خبر: ۶۲۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 26 June 2018

به گزارش تابناک : این منبع در دولت اسرائیل اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را برای حضور و تماشای فینال مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ میلادی به مسکو دعوت کرده است و این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پیشتر عبدلحفیظ نوفل، سفیر فلسطین در روسیه، تاکید کرده بود: محمود عباس از سوی رئیس‌جمهور روسیه برای حضور در این مسابقات به مسکو دعوت شده و وی مانعی برای دیدار با نتانیاهو در مسکو نمی‌بیند.

نتانیاهو از آغاز سال جاری میلادی دو بار به مسکو سفر کرده که آخرین آن در ۹ ماه مه میلادی بود که در جریان آن با رئیس جمهوری روسیه به بررسی مسائل منطقه‌ای از جمله وضعیت سوریه پرداخت.

در همین راستا، سفیر فلسطین در مسکو تاکید کرد: محمود عباس برای دیدار با نتانیاهو طی حضورشان برای تماشای فینال مسابقات جام جهانی روسیه آماده است و عباس این دعوت را قبول کرده و به پایتخت روسیه سفر می‌کند.

خبرگزاری نووستی روسیه اعلام کرد: عباس و نتانیاهو جهت حضور در  فینال مسابقات جام جهانی فوتبال که در ۱۵ژوئیه برگزار خواهد شد، دعوت شده‌اند.

نوفل دو سال پیش تصریح کرده بود: عباس برای دیدار با نتانیاهو در مسکو مانعی نمی‌بیند. پوتین سال ۲۰۱۶ پیشنهاد کرد که پس از سال‌ها قطع ارتباط، نخستین نشست میان فلسطینیان و اسرائیلی‌ها در مسکو برگزار شود.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار