تیم فوتبال ایران در سومین بازی‌اش در جام جهانی روسیه برابر پرتغال یک بر یک مساوی کرد و از صعود به مرحله یک هشتم نهایی باز ماند.
کد خبر: ۶۲۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 26 June 2018

به گزارش تابناک : آس اسپانیا درباره این بازی تیتر زد: ایران رونالدو را متوقف کرد و در آستانه یک معجزه قرار گرفت.

این رسانه ورزشی در ادامه نوشت: فوتبال فوق‌العاده است حتی اگر بازی زیبایی به نمایش گذاشته نشود. تساوی ایران و پرتقال پر از لحظات احساسی بود که در این دیدار نیازی به بازی درخشان نبود و اهمیتی نداشت.

حضور VAR تاثیرگذار بود. این فناوری باعث شد پرتغال به عنوان تیم دوم گروه B صعود کند. داور در اواخر بازی یک پنالتی به نفع ایران اعلام کرد و کریم انصاری‌فرد با گلزنی ایران را به پیروزی در این بازی و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی امیدوار کرد.

مهدی طارمی در دقیقه 93 در یک موقعیت تک به تک می‌توانست دروازه‌های بهشت را به روی ایران باز کند اما ضربه‌اش را به بیرون زد.

آس در ادامه نوشت: پیش از این کریستیانو رونالدو در دقیقه 52 یک پنالتی را از دست داد. بیرانوند این توپ را مهار کرد. پس از این اتفاق ایرانی‌ها جان دوباره گرفتند و تراژدی پرتغالی‌ها آغاز شد. رونالدو می‌توانست در دقیقه 81 اخراج شود اما این اتفاق رخ نداد.

این رسانه در پایان نوشت: توپ‌های بلند پرتغالی‌ها برای فرو ریختن دفاع ایران بی‌نتیجه بود و تنها چیزی که پرتغال را نجات داد گل زیبای کوارشما بود.

 

 

منبع : تیتربرتر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار