مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: همه برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب مراسم پخش زنده فوتبال امشب ایران و پرتغال و میزبانی از خانواده ها با ظرفیت 20 هزار نفر در ورزشگاه آزادی انجام شده است.
کد خبر: ۶۲۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 25 June 2018

به گزارش تابناک : زمان بازی فوتبال ایران و پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی امشب ساعت 22:30 اعلام شده و قرار است در دومین تجربه، این مراسم به شکل زنده در ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی با حضور خانواده ها پخش شود.
در نخستین تجربه، بازی ایران و اسپانیا چهارشنبه شب هفته گذشته در این ورزشگاه با حضور خانواده ها پخش شد که حضور بانوان در آن بازتاب های مثبت بسیاری در رسانه های داخلی و خارجی همراه داشت.
مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با بیان اینکه تجربه نخست حضور خانواده ها در ورزشگاه بسیار موفقیت آمیز و مثبت بوده است گفت: واکنش ها به این مراسم در مجموع مثبت بود و مقاومتی نسبت به برگزاری این رویداد گزارش نشد.
« ضیاءالدین صبوری» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همه نهادهای متولی ازجمله وزارت ورزش و مدیریت ورزشگاه تلاش خود را به کار گرفته اند تا برای برگزاری این مراسم کمبودها به حداقل برسد و فضای مناسبی به منظور استفاده و حضور خانواده ها مهیا شود. 
وی در تشریح جزییات برنامه امشب در ورزشگاه آزادی توضیح داد: درکنار برنامه پخش مستقیم مسابقه فوتبال مراسم ویژه ای همراه با جشن و سرود خوانی و استفاده از مجریان زن و مرد از ساعت 19:30 تدارک دیده شده است.
صبوری معتقد است که برگزاری چنین رویدادهایی با حضور خانواده ها که به شکل موفقیت آمیز انجام می شود بازتاب های مثبتی دارد و می تواند نشاط اجتماعی جامعه را تقویت کند.
وی تاکید کرد: ازآنجا که مراسم با حضور خانواده ها و با مدیریت خود شهروندان برگزار می شود با کمترین مشکل همراه است و شهروندان مدیریت و کمک می کنند که در فضایی سالم زمینه ارتقای نشاط جمعی فراهم آید.
مشاور استاندار تهران با بیان اینکه هدف همه مسئولان هم درخدمت همین هدف ارتقای نشاط اجتماعی قراردارد اظهارداشت: از چندروز قبل برنامه ریزی ها و تلاش متولیان با برگزاری نشست هایی در شوراهای ورزش و تامین استان به منظور برگزاری مراسم به شکل مناسب و بدون هرگونه مشکل متمرکز بوده است.
به گفته وی، مدیریت فنی، تجهیزات و مکان برعهده همکاران وزارت ورزش و مدیریت ورزشگاه قرار دارد و فعالیت های مربوط به مدیریت مراسم، پشتیبانی ها و تدابیر امنیتی با همکاری سایرنهادهای و استانداری انجام می شود.
ورزشگاه آزادی در غرب پایتخت قرار دارد و بر اساس گزارش ها افزون بر 10 هزار نفر هفته گذشته در این محل حضور یافتند و بازی ایران و اسپانیا را مشاهده کردند.
قیمت بلیت ورود به ورزشگاه برای مشاهده بازی امشب ایران و پرتغال 150هزار ریال اعلام شده است.
تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی با اسپانیا، مراکش و پرتغال همگروه است و تاکنون یک بر صفر مراکش را پشت سرگذاشته و یک بر صفر، باوجود ارایه یک بازی مناسب از تیم قدرتمند اسپانیا شکست خورده؛ نتیجه بازی امشب با پرتغال بویژه برد برابر این تیم برای صعود ملی پوشان ایران به دور بعدی جام جهانی بسیار حائز اهمیت است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار