رئیس هیئت فوتبال استان البرز با تاکید بر اینکه تیم‌داری اکسین البرز در تهران غیرقانونی است گفت: فعالیت تیم‌های رده پایه اکسین البرز نیز در تهران و استان‌های دیگر غیرقانونی است.
کد خبر: ۶۲۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 23 June 2018

به گزارش تابناک : منصور بیک‌وردی با اشاره به شایعاتی درباره انتقال و فعالیت تیم‌های پایه فوتبال اکسین البرز به تهران اظهار داشت: تیم امید فوتبال اکسین سال گذشته در استان فعالیت داشته و جزو تیم‌های خوب این رقابت‌ها نیز است.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز افزود: طبق قانون باشگاه اکسین البرز امتیاز و ثبت این استان است و در استان‌های دیگر حق باشگاه‌داری و فعالیت ندارد.

وی با بیان اینکه فعالیت و لغو باشگاه‌داری فوتبال اکسین البرز منوط به کمیسیون ماده 5 است و بر اساس این قانون اکسین حق فعالیت خارج استانی ندارد، گفت: از تاریخ 20 خرداد و طبق ابلاغیه سازمان لیگ تیم‌هایی می‌توانند از رده‌های پایین برای تیم خود استفاده کنند که آکادمی فوتبال قانونی داشته باشند.

بیک‌وردی با تاکید بر اینکه تیم‌داری اکسین البرز در تهران غیرقانونی است، عنوان کرد: فعالیت تیم‌های رده پایه اکسین البرز نیز در تهران و استان‌های دیگر غیرقانونی است.

وی اضافه کرد: هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان البرز با خروج اکسین به خارج از کرج مخالف هستند و بهتر است اکسین البرز نیز از نیروهای بومی و توانمند برای تیم خود استفاده کند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار