مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت که ثبت 3 هزار هیات مذهبی شناسنامه دار تحت نظارت مستقیم این اداره کل گامی مهم در نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی و حسینی در جامعه است.
کد خبر: ۶۲۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 21 June 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام سید عباس مسعودی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران به مناسبت یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این سازمان، راهبردی ترین نهاد فرهنگی در توسعه آموزه های دینی است اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام(ره) با هدف توسعه و ترویج آموزه ها و نهادینه کردن شعائر دینی در جامعه تاسیس شده است.
وی ظرفیت های سازمان تبلیغات اسلامی در جذب جوانان و نوجوانان به ارزش و مفاهیم دینی را مثبت ارزیابی و خاطر نشان کرد: این سازمان با بهره گیری از ظرفیت روحانیون مستقر و مبلغان اعزامی نقش مهمی را در آگاهی بخشی دینی به آحاد جامعه ایفا می کند.
مسعودی گفت: وجود 100 موسسه قرآنی و 70 کانون فرهنگی دینی از جمله ظرفیت های فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی البرز در زمینه نشر معارف اسلامی و قرآنی در سطح استان است.
وی ادامه داد: همچنین راه اندازی 10 پایگاه آسیب اجتماعی در نقاط مختلف استان را از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی در جهت ریشه کن کردن آسیب اجتماعی و مهار آنها به شمار می رود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز افزود: اجرای بیش از 800 گفتمان راهبردی در زمینه های مختلف از جمله عفاف و حجاب، اسلام، انقلاب در طول سال، مشارکت در رفع آسیب های اجتماعی از قبیل طلاق، فقر، حاشیه نشینی، اعتیاد و همکاری در زمینه رفع مشکلات روستاها و شهرهای استان از مهم ترین اقدامات روحانیون مستقر در البرز است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار