مدیر سازمان حج و زیارت استان البرز گفت: امسال هشت کاروان از استان البرز به سرزمین وحی اعزام می‌شود. عباس دمیرچی گفت: امسال به لطف خداوند متعال هزار و 130 نفر در قالب هشت کاروان ( چهار کاروان مدینه قبل _چهار کاروان مدینه بعد) از استان البرز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۶۲۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 21 June 2018

به گزارش تابناک البرز : عباس دمیرچی گفت: امسال به لطف خداوند متعال هزار و 130 نفر در قالب هشت کاروان ( چهار کاروان مدینه قبل _چهار کاروان مدینه بعد) از استان البرز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

دمیرچی افزود: به منظور ایجاد وحدت رویه و اطلاع رسانی برنامه‌ها هر سال افرادی از بین کاروان‌ها به عنوان "یاوران حجاج"مدیران کاروان و روحانیون حج را داوطلبانه یاری می‌کنند و با هماهنگی روحانی و مدیر کاروان بخشی از عملیات در کاروان‌ها را بر عهده خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه کمک در اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری جلسات، مسابقات، ختم قرآن و هر فعالیت فرهنگی دیگر نیز توسط یاوران حجاج برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: همچنین کمک رسانی در مدیریت بحران، ترددها و رفت وآمد و همراهی روحانی کاروان در مسائل عبادی نیز از دیگر وظایف یاوران حجاج است.

دمیرچی در پایان تصریح کرد: این همایش، با حضور این عزیزان به همراه روحانیون و مدیران حج تمتع استان در روز سه شنبه پنجم تیر ماه در محل سالن آمفی تئاتر حج و زیارت استان البرز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار