باتجربه ترین مدافع تیم ملی امیدوار است برخلاف بازی با مراکش مقابل اسپانیا بتواند به میدان برود.
کد خبر: ۶۲۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 20 June 2018

به گزارش تابناک : وقتی امید ابراهیمی مصدوم شد و پزشکان اعلام نکردند نمی تواند به بازی مقابل مراکش ادامه دهد؛ همه در ابتدا تصویر پژمان منتظری را روی نمایشگرهای تلویزیونی خود دیدند که آماده حضور در زمین می شد. با این حال در آستانه ورود پژمان به بازی تصمیم کی روش تغییر کرد و مجید حسینی آماده جانشینی امید ابراهیمی شد. در این لحظه پژمان هم با توجه به تجربه بالای خود اصلا ناراحتی از خود نشان نداد و سعی کرد به حسینی برای حضور در زمین روحیه بدهد.

حالا با توجه به مصدومیت روزبه چشمی بار دیگر احتمالا یکی از این ۲ مدافع که یک فصل را در استقلال کنار هم سپری کردند، کنار مرتضی پورعلی گنجی به میدان خواهد رفت. پژمان که کی روش روی تجربه او برای آرام نگه داشتن فضای تیم حساب باز کرده، شاید به خاطر سن بالاتری که دارد، از شانس کمتری برای قرار گرفتن در ترکیب فیکس برخوردار باشد.

با این حال این مدافع ۳۴ ساله که دومین جام جهانی خود را تجربه می کند، احتمال دارد با توجه به اتفاقاتی که در بازی رخ می دهد، در نیمه دوم به میدان برود. البته برخی از کارشناسان در بازی اول احتمال حضور پژمان منتظری در سمت راست دفاعی تیم ملی را می دادند که کی روش به رضاییان اعتماد کرد و بعید است در این مسابقه هم تغییری در آن جناح به وجود بیاید.

در هر صورت چه بیرون از زمین و چه داخل پژمان منتظری در کنار مسعود شجاعی می تواند به عنوان یک بازیکن باتجربه حسابی به کمک تیم ملی بیاید.

پژمان منتظری در لیست انتظار کی‌روش

 

 

منبع : ورزش سه 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار