رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه شب گذشته در 'گردهمایی بزرگ' انتخاباتی حزب عدالت و توسعه در شهر استانبول با تاکید بر اینکه "24 ژوئیه روز وحدت ما خواهد بود" گفت: همه ما با هم آماده درس دادن به غرب هستیم.
کد خبر: ۶۲۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 18 June 2018

به گزارش تابناک : وی در این گردهمایی در ینی کاپی افزود: 24 ژوئیه عید دموکراسی ترکیه خواهد بود چرا که در آن روز مردم با انتخاب خود آینده ترکیه را رقم خواهند زد.

وی با اشاره به این که 6 روز دیگر مردم ترکیه پای صندوق های رای می روند، با دعوت از همه مردم برای شرکت در انتخابات بیان کرد: انتخابات پیش رو ما را مقتدرتر از گذشته خواهد کرد.
وی افزود: 24 ژوئیه روز وحدت ما خواهد بود چون ما مثل دیگران حرف نمی زنیم بلکه عمل می کنیم و نتیجه اقدامات ما هم در پیش چشم ملت است.
اردوغان در ادامه تصاویری از طریق تلویزیون های بزرگ تعبیه شده در محل برای حاضران در خصوص خدمات دوره حاکمیت حزب عدالت و توسعه در شهر استانبول و در سطح ترکیه پخش کرد.
وی در ادامه با انتقاد از سخنان رقبای خود در انتخابات به خصوص محرم اینجه نامزد حزب جمهوری خواه خلق ترکیه گفت: تو ما را به چپاول اموال مردم متهم می کنی ولی زمانی که ما به قدرت رسیدیم، ترکیه 23.5 میلیارد دلار ذخیره ارزی داشت ولی ما آن را به رقم کنونی 110 میلیارد دلار رساندیم و این عدد با ادعای چپاول شما همخوانی ندارد.
وی تاکید کرد: قدرت سیاسی را زمانی به دست گرفتیم که دولت قادر به پرداخت حقوق کارکنان دولت نبود ولی الان کشور را قربانی تورم نمی کنیم.
به گزارش ایرنا، رجب طیب اردوغان رییس جمهوری کنونی و رهبر حزب عدالت و توسعه، تمل کاراملااوغلو رهبر حزب سعادت، محرم اینجه نامزد حزب جمهوری خواه خلق، دوغو پرینچک رهبر حزب وطن، مرال آکشنر رهبر حزب نیک و صلاح الدین دمیرتاش رهبر سابق و زندانی حزب دموکراتیک خلق ها 6 نامزد حاضر در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری 24 ژوئن سال جاری میلادی(3 تیرماه 1397) ترکیه هستند

 

 

 

منبع : ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار