اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان یزد مخالفت قطعی خود را با طرح آزمایشی برون‌سپاری خدمات شرکت گاز در این شهرستان اعلام کردند.
کد خبر: ۶۱۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 11 June 2018

اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه با علی‌اکبر میدان شاهی مدیرعامل شرکت گاز استان یزد دیدار و در راستای چرایی و چگونگی موضوع برون‌سپاری خدمات شرکت گاز شهرستان ابرکوه با وی به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

طی این دیدار اعضای شورا به رضایت کامل مردم ابرکوه از خدمات اداره گاز شهرستان در تمامی مراحل گازرسانی تاکنون اشاره کرده و اذعان داشتند: حدود یک سال است که بحث برون‌سپاری خدمات گاز ابرکوه مطرح شده و شورای شهر بارها مخالفت خود را با استدلال و بر اساس منطق و به طرق مختلف اعلام کرده است.

شورائیان با تأکید بر اینکه بهتر بود قبل از هرگونه اقدام و تصمیم‌گیری، شورای شهر به‌عنوان یک نهاد مستقل و مردمی در جریان امر قرار گیرد، خواستار پاسخگویی پیرامون معیارها و شاخصه‌های انتخاب شهرستان ابرکوه به‌عنوان منطقه پایلوت جهت آزمایش طرح برون‌سپاری شدند.

در ادامه نیز بحث گازرسانی در حوزه مشاغل دامداری، کشاورزی و باغات جنوب شهر ابرکوه مطرح شد که میدان شاهی در این رابطه به مسئولین شهرستان قول مساعدت و همکاری داد.

در خاتمه این نشست نیز پس از اعلام نظر قطعی شورای اسلامی شهر ابرکوه مبنی بر مخالفت کامل با اجرای طرح برون‌سپاری خدمات شرکت گاز در این شهرستان، مقرر گردید مدیرعامل شرکت نامبرده جلساتی را جهت تجدیدنظر در این تصمیم با مسئولین مربوطه برگزار کند.

گفتنی است پیش از این نیز در ابرکوه یکی از جایگاه‌های سوخت شهرستان در بحث برون‌سپاری، به بخش خصوصی واگذار و طی آن چندین نفر از نیروهایی که بعضاً حدود 15 سال در آن مشغول به کار بودند، بیکار شدند. لذا برای اینکه پرسنل شرکت گاز نیز به سرنوشت نیروهای جایگاه سوخت دچار نشوند باید تدابیر لازم در این زمینه از سوی مسئولان اندیشیده شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار