رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف 7 تن کود شیمیایی قاچاق از یک دستگاه خودرو در شهرستان بهشهر خبر داد.ذبیح الله پهلوانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در راستاي تحقق شعار سال (حمايت از کالاي ايراني ) و برخورد با پديده شوم قاچاق، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر به یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل بار مظنون شدند.
کد خبر: ۶۱۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ 10 June 2018

به گزارش تابناک مازندران : ذبیح الله پهلوانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در راستاي تحقق شعار سال (حمايت از کالاي ايراني ) و برخورد با پديده شوم قاچاق، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر به یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل بار مظنون شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه این خودرو به رانندگي فردی به نام "فيروز- ع" 35 ساله اهل و ساکن یکی از استان های همجوار را متوقف کردند.

پهلوانی اظهار یادآور شد: ماموران در بازرسی از این خودرو بیش از 7 تن کود شيميايي قاچاق به ارزش 70 میلیون ریال را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اشاره به توقیف خودرو از تحویل اموال مکشوفه به اداره جهاد کشاورزي شهرستان  بهشهر خبر داد و افزود: دراین ارتباط پرونده تشکیل و به مرجع قضائی تحویل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار