فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 10 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق از یک انباری در کرج خبر داد. سردار «عباسعلی محمدیان» گفت : در پی دریافت گزارشی مبنی بر دپوی کالای لوازم خانگی قاچاق در یک انباری در منطقه خرمدشت کرج و توزیع آن در سطح استان البرز، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
کد خبر: ۶۱۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵ 10 June 2018

به گزارش تابناک البرز : سردار «عباسعلی محمدیان» گفت : در پی دریافت گزارشی مبنی بر دپوی کالای لوازم خانگی قاچاق در یک انباری در منطقه خرمدشت کرج و توزیع آن در سطح استان البرز، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود : ماموران این پلیس به همراه عوامل اداره صنعت و معدن به آدرس مذکور اعزام و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در بازرسی از انباری، تعداد 363 دستگاه انواع موتور، پنل و کولر گازی با برندهای خارجی قاچاق کشف و انبارمذکور نیز پلمپ شد.

این مقام انتظامی با بیان این که در این زمینه یک نفر دستگیر شد؛ گفت: متهم ضمن اعتراف به دپو لوازم خانگی قاچاق اذعان داشت که برخی از کولرهای قاچاق خراب و یا دست دوم را با دستکاری و سرویس به عنوان کالای نو به مردم فروخته و جهت گمراه کردن خریداران ، کالا توسط نصاب فروشگاه نصب و در قبال کالاهای فروخته شده، برگه‌های گارانتی تقلبی به مشتریان ارائه می‌شد .

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که ارزش کالا های کشف شده 10 میلیارد ریال برآورد شده است گفت : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص مبارزه با کالای قاچاق مسئولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر دستور العمل‌ها و ابلاغیه‌های صادره به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان کالا رصد می‌شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار