رییس شورای شهرکرج :
رییس شورای شهر کرج با بیان اینکه دیگر دوره انتخاب شهردار تمام شده و هم مدیریت شهری و هم شورا باید از فضای قبلی خارج شوند، ادامه داد: دوره جدیدی از کار و خدمت‌رسانی به مردم آغاز شده است.محمد نبیونی در جلسه شورای شهر کرج که امروز یکشنبه 20 خرداد برگزار شد اظهار کرد: از روز پنج شنبه تا کنون در خصوص امضای صورتجلسه انتخاب شهردار تماس‌های زیادی گرفته شده است.
کد خبر: ۶۱۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 10 June 2018

به گزارش تابناک البرز : محمد نبیونی در جلسه شورای شهر کرج که امروز یکشنبه 20 خرداد برگزار شد اظهار کرد: از روز پنج شنبه تا کنون در خصوص امضای صورتجلسه انتخاب شهردار تماس‌های زیادی گرفته شده است.

وی ادامه داد: طبق قانون و روال عادی شورا، صورت جلسه‌ای که در یک جلسه به تصویب می‌رسد در جلسه بعدی به امضای اعضای شورا می‌رسد و این به آن معنا است که ما در امضای صورت جلسه انتخاب شهردار تاخیری نداشته‌ایم.

وی افزود: باید زمان لازم برای اصلاح مواردی از صورت جلسه وجود داشته باشد تا پس از اعمال تغییرات و رفع ابهامات به امضا و تایید نهایی اعضا برسد.

وی ابراز کرد: با این اوصاف از رسانه‌ها درخواست می‌شود در این خصوص شفاف سازی‌های لازم را انجام دهند و از ایجاد ابهام خودداری کنند.

رییس شورای شهر کرج با اشاره به شرایط انتخاب شهردار توضیح داد: شهردار جدید کرج در بازه زمانی قانونی و پس از چهار جلسه ویژه انتخاب شد.

نبیونی خاطر نشان کرد: در فرایند انتخاب سریزدی نه شتابزدگی و نه تاخیر وجود داشت و این کار با دقت کامل و با بررسی همه جوانب که در نهایت به نفع شهر تمام می‌شود صورت گرفت.

وی اظهار کرد: متاسفانه برخی در فضای مجازی و رسانه‌ها سعی دارند نشان دهند انتخاب شهردار با تاخیر و پس از کشمکش‌های فراوان صورت گرفت در حالی که این موضوع صحت ندارد و این کار طبق روال عادی و قانونی شورا انجام شد.

وی با بیان اینکه دیگر دوره انتخاب شهردار تمام شده و هم مدیریت شهری و هم شورا باید از فضای قبلی خارج شوند، ادامه داد: دوره جدیدی از کار و خدمت‌رسانی به مردم آغاز شده است.

وی گفت: هم شورا و هم مجموعه شهرداری باید    به روال عادی فعالیت‌های خود بازگردند و در مسیر خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات شهر گام بردارند.

وی افزود: هم شورا و هم شهرداری کارهای باقی مانده زیادی دارند بر این اساس باید از فضای انتخاباتی خارج و برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار