استاندار البرز بر تعامل دولت و مردم برای حل مشکلات تاکید کرد و گفت: نباید مشکلات بزرگنمایی شود.وی در ادامه با بیان اینکه برخی از موانع تولید باید به صورت کلان مورد حل و فصل قرار گیرند، افزود: دولت و بانک مرکزی اهتمام ویژه ای برای تسهیل و رفع موانع تولید دارند.
کد خبر: ۶۱۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 09 June 2018

به گزارش تابناک البرز : محمدعلی نجفی ظهر شنبه در جلسه گفتگو دولت با بخش خصوصی با اشاره به اینکه نباید مشکلات بزرگنمایی شوند، اظهار کرد: دولت و مردم باید با تعامل مشکلات را پیگیری و رفع کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از موانع تولید باید به صورت کلان مورد حل و فصل قرار گیرند، افزود: دولت و بانک مرکزی اهتمام ویژه ای برای تسهیل و رفع موانع تولید دارند.

نجفی با بیان اینکه دولت وظیفه دارد که مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را حل کند، تصریح کرد: این جلسات با هدف ارائه راهکارهای عملیاتی در راستای رونق اقتصادی برگزار می شود.

به گفته استاندار البرز فرهنگ اصلاح الگوی مصرف باید در جامعه نهادینه شود تا بتوانیم از منابع موجود به خوبی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تعامل هرچه بیشتر بخش خصوصی با دولت، خاطرنشان کرد: برخی با سوء استفاده از تنش های کاذب به تنگناها دامن می زنند.

وی با بیان اینکه بخش بزرگی از اختلاف قیمت های ارز، سیاسی است، افزود: کشورهای غربی سعی در اعمال افزایش محدودیت دارند و با این اقدام نظام را مورد هدف گرفته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار