موتورسیکلت، دوچرخه و قطعات ‌یدکی، دو گروه اصلی و تخصصی پنجمین نمایشگاه خودرو و قطعات البرز است که با حضور نیکران‌موتور پاسارگاد سبد نمایشگاه البرز کامل می‌شود.
کد خبر: ۶۱۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ 09 June 2018

به گزارش تابناک : موتورسیکلت، دوچرخه و قطعات ‌یدکی، دو گروه اصلی و تخصصی پنجمین نمایشگاه خودرو و قطعات البرز است که با حضور نیکران‌موتور پاسارگاد سبد نمایشگاه البرز کامل می‌شود. شرکت نیکران موتور پاسارگاد نماینده رسمی بنلی ایتالیا «Benelli» و هوسکوارنا اتریش
«Husqvarna»، برای اولین‌بار محصولات متنوع و جذاب خود را در نمایشگاه البرز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. پنجمین نمایشگاه خودرو و قطعات البرز پنجم تا هشتم تیرماه توسط گروه تانا در محل موقت نمایشگاه‌های استان البرز، از ساعت ۱۷ تا ۲۳ برگزار شد. اما مهم‌ترین خبر برای این نمایشگاه حضور موتورسیکلت‌های تایوانی niu است. گفتنی است که به‌زودی عرضه این محصول تمام‌برقی که پیش از این بررسی آن در روزنامه «دنیای خودرو» درج شده بود، توسط نیکران‌موتور پاسارگاد آغاز خواهد شد. مهم‌ترین مشخصه این موتورسیکلت الکتروموتور آلمانی ساخت کمپانی معتبر بوش و باتری‌های لیتیومی قابل حمل با ظرفیت ۶۰ ولت ۲۹ آمپرساعتی این موتورسیکلت است.

 

 

منبع : اخبار خودرو 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار